Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MalinDalin
ORIGINAL: Charlotte1989
du har ?kke ca pr?s oxo?
Jeg betalte 50 kr. Jeg hadde ikke kjøpt vognen min på rudo, vis du har gjort det så er det vell noe som går på garanti?
er det sikkert, men garantien igger jo her tyrk?a med meg og vogna. l?tt langt aa kjöre for aa slippe aa betale en 50 lapp ;) om det da ?kke gaar aa fakse den over da??
Er litt langt ja [8D][8D] Hehe, hadde ringt å hørt eller send mail jeg [:D]
aaaa!kanskje du kan hjelpe meg da??selger rudo reservedeler t?lemmaljunga??leter etter denne: pluss den stanga (flate sorte) som skal ned ? selve laasemakan?smen
ORIGINAL: Hjertejenta
Ja lurer litt på det jeg....hehe
Jeg har TFK joggster twist... Elsker den vogna[:D]
ORIGINAL: Tanntrollet09
aaaa!kanskje du kan hjelpe meg da??selger rudo reservedeler t?lemmaljunga??leter etter denne: pluss den stanga (flate sorte) som skal ned ? selve laasemakan?smen
ble egentlig litt glad jeg!for var saa redd for at de skulle si 'da har du ikke behandlet den godt nok' men jeg har jo vaert forsiktig med deg, kjöpte tilogmed prampack fordi vi flyr saa masse og driver jo ikke med ekstremsport heller da...
Den driver å ramler av på Edgen vår også[:'(]
ORIGINAL: *tuva*
simo kombi...(der trykk knappene detter av hele tiden....så har kalesjehandtaket og blitt ødelagt) har hatt vognen inne 5-6ganger siden aug[:@]
så har vi emaljunga scooter[:)]