Hvilke vogn har dere??

Emmaljunga Duo Edge og Miragetrilla(akta graco)[:)]
Kjempe fornøyd med begge vognene[:)]

ORIGINAL: MalinDalin

ORIGINAL: Charlotte1989

du har ?kke ca pr?s oxo?

Jeg betalte 50 kr. Jeg hadde ikke kjøpt vognen min på rudo, vis du har gjort det så er det vell noe som går på garanti?

er det sikkert, men garantien igger jo her  tyrk?a med meg og vogna. l?tt langt aa kjöre for aa slippe aa betale en 50 lapp ;)  om det da ?kke gaar aa fakse den over da??

Er litt langt ja [8D][8D] Hehe, hadde ringt å hørt eller send mail jeg [:D] 

Teutonia Spirit S3. Er veldig fornøyd med den.

jeg har Emmaljunga City Cross ( Black Croc) ELSKER den vogna[:D]

ORIGINAL: Chinchilla

Vi har Bugaboo Cameleon- ELSKER den! [:)]

Har Emmaljunga Smart Duo Combi, fargen Pro Titan[8D]
Er kjempe fornøyd og synes ikke den er tung, stor og super vogn[:)]
Savner vuggefunksjonen litt da, men er like greit uten, har jo fjæringen[8D]

aaaa!kanskje du kan hjelpe meg da??selger rudo reservedeler t?lemmaljunga??leter etter denne: pluss den stanga (flate sorte) som skal ned ? selve laasemakan?smen

Den driver å ramler av på Edgen vår også[:'(]

ORIGINAL: Hjertejenta

Ja lurer litt på det jeg....hehe

Jeg har TFK joggster twist... Elsker den vogna[:D]

ORIGINAL: Tanntrollet09

aaaa!kanskje du kan hjelpe meg da??selger rudo reservedeler t?lemmaljunga??leter etter denne: pluss den stanga (flate sorte) som skal ned ? selve laasemakan?smen

ble egentlig litt glad jeg!for var saa redd for at de skulle si 'da har du ikke behandlet den godt nok' men jeg har jo vaert forsiktig med deg, kjöpte tilogmed prampack fordi vi flyr saa masse og driver jo ikke med ekstremsport heller da...

Den driver å ramler av på Edgen vår også[:'(]

Og Brio Go som vogn nr to:) veldig fornøyd med den å:) den ligger i bilen så den er med når vi er ute å farter;)

Er på min andre Simo vogn nå og jeg liker dem kjempegodt! Gode å trille og det trenger jeg siden jeg triller mye [:D] Gode på vinteren også [:D]

simo kombi...(der trykk knappene detter av hele tiden....så har kalesjehandtaket og blitt ødelagt) har hatt vognen inne 5-6ganger siden aug[:@]
så har vi emaljunga scooter[:)]

Her har me Brio Sing! meget fornøyd med den! [:D][:D]
Den tar liten plass i bilen, goe svinghjul framme og e lett som ei fjør [;)]

ORIGINAL: *tuva*

simo kombi...(der trykk knappene detter av hele tiden....så har kalesjehandtaket og blitt ødelagt) har hatt vognen inne 5-6ganger siden aug[:@]
så har vi emaljunga scooter[:)]

det kalesjehåndtaket fiksa vi sjøl, for det var en sånn plastikksak inni den runde delen som var knekt.. blæ.. men vi har bytta understell, så jeg er møkklei hele vogna.. en såå dyr vogn burde vare mer enn 9mnders bruk[>:]

Back
Topp