Hvilke vogn har dere??

Hjertejenta

Gift med forumet
Ja lurer litt på det jeg....hehe

Jeg har TFK joggster twist... Elsker den vogna[:D]

Vi har Bugaboo Cameleon- ELSKER den! [:)]

OTH-urban jungle. Kjempe fornøyd [:)]

Brio go.

Emmaljunga City Cross
og MacLaren techno xt [:D]

Emmaljunga Mondial (elsker den) og Silvercross DAzzel som jeg også er litt forelska i [8D]

Har Emmaljunga Mondial i white croc - elsker den, og har fått utrolig mange komplimenter for den! [:)]

Hadde Stokke xplory; elska den.... Helt til snøen kom, da hata jeg den[:)][;)]

Nå har vi Mountain Buggy Urban Jungle; er den beste vogna jeg har trilla!! Ever[:D]

Også har vi Silvercross Dazzle som jeg liker litt bedre hver gang jeg bruker den...[:)]

Brio GO, hatt den fra dag 1 og elsker den! 

Har Brio kombivogn, bruker sportsdelen nå. Og en Teutonia Baby (?) som vi kjøpte til vi skal til syden nå - og sikkert vil bli brukt når vi skal på kjøpesentre ol.

teutonia spirit s3....elsker den vognen, hadde aldri vurdert noe annet nå :-)

stooore tuuunge simo duo vogna.. bruker sportsdelen, men er såå tung...
så jeg tror vi kjøper en mindre vogn som reisetrille, simo vogna er herlig på lange turer, men ikke på kjøpesenter.. [8D] må ofte sette fra meg Adrian på ett sted hvor det er god plass, og da blir han suur.. [8D]

Emmaljunga smart duo... Stor og tung... Vurderer å kjøpe lettere og mindre sportstrille.

ORIGINAL: Babyglede09

OTH-urban jungle. Kjempe fornøyd [:)]

beste vogna :)

Emmaljunga Edge duo combi og Emmaljunga Scooter 2.0, kjempe fornøyd med begge[:D]

Teutonia Spirit, fornøyd med den, men om jeg skulle valgt ny i dag hadde det nok blitt en Brio vogn, Brio Go f.x.

Babyjogger CityElite, tror jeg gjorde et lite bomkjøp der, den er absolutt ikke bedre og trille enn Teutonian + for at den er lett og legge sammen og tar liten plass i bilen.

Quinny Buzz, som shoppingvogn. Fornøyd [:)]

Vi har Brio Sing og er storfornøyd med den [:D]

vi har en emmaljunga mondial duo og er veeeeld?g fornöyde med den, utenom en knott som har falt av, men det er ikke stakkars emma s?n skyld!

Back
Topp