Hvilke vogn ønsker du deg?

Jeg skal ikke ha søskenvogn.. Vi har ikke brukt vogna på vel et halvt år..
Han er 2 og og skal klare ALT selv xsmile5

Har en Emmaljunga Edge duo 2006 mod. som er brukt til nr 1 og 2, og er kjempefornøyd med den :)

Eg har vært heeelt sikker på at eg vil ha Simo Duo eller Kombi vogn.. men no vurdere eg Emmaljunga Edge Duo og.. :p hehe :)
Vi er VELDIG fornøyd med edge duo!! :)
Stor og god, og lett å trille.. Veldig god siden vi bor på landet også :)

Jeg har en simo duo som kommer til å bli mest brukt, også lurer jeg litt på en tvillingvogn, men vet ikke sikkert. Han blir tre år når baby kommer, hva ville dere hatt da? Han er veldig glad i vogna så, er så i tvil.
Også har jeg kjøpt meg en kritthvit simo classic, som var i veldig god stand, det blir pyntevogna og byturer og div. :)

Jeg har en på 3,5 til sommeren. Kommer ikke til og ha tvillingvogn, men kanskje søskenbrett!

Elsker vogna vår!
Har bugaboo cameleon fra guttungen, og gleder meg til å trille baby i den igjen!! :D
Det er en vogn som passer våre behov 100% :)
Veldig greit å sleppe å kjøpe ny! :)

Vi har Emmaljunga Edge Duo som storesøster bruker nå. Meeen vi må vel ha en søskenvogn ;)

Blir nok å bruke den siste vogna vi kjøpte til storesøster (solgte den første igjen, var misfornøyd).. har nå ei quinny freestyle.... men er jo alltid veldig spennende å kikke på nye likevel :P så får vel vente til juli og se hva det blir til :P

Blir vel kanskje til å kjøpe bag til Mountain Buggy vogna jeg har fra før.. hvis da ikke den brukes til lillegutt fortsatt.. Må se det an når det nærmer seg tenker jeg. Sist hadde jeg først en simo kombi, så en teutonia s3 spirit, men var ikke fornøyd med de. Så kjøpte jeg MB og er strålende fornøyd med den! :) Også må vi vel kanskje skaffe en søskenvogn.

Vi kjøpte Emmaljunga City Cross til størsten i juni, så trenger bare å kjøpe bag så er vogna i boks.

Før den kom i hus hadde vi en Simo kombi som vi arvet, stor og lun bag til en liten en på vinteren, men en grusomt tung vogn! Angrer ikke på at vi byttet til Emmaljunga City Cross nei.

Vi har en Emmaljunga Edge Duo stående som begge jentene har brukt. Det blir nok til at vi bruker den. Jeg har egentlig litt lyst på en ny, siden Emmaljungaen er hardt brukt som barnehagevogn, men bagvogdelen er nesten som ny. Vi får se, jeg har vært veldig fornøyd med Emmaljunga vognen, vil bare ha en ny fordi den så godt brukt :)

Har en Emmaljunga Edge duo etter eldste så vi kommer nok til å bruke den. Er litt på vippen om vi skal skaffe søskenvogn, men er veldig usikker på hvilken type. Synes ikke tfk er spesielt fin egentlig.. Har sett på Emmaljunga monkey, men synes den var litt rar. Urban jungel liker jeg, men synes bagen virker så liten. Noen som har tips til god søskenvogn? Vil ha de side om side og ikke "oppå" hverandre (så Phil & ted er uaktuelt hvertfall).

Jeg vil ha en emmaljunga dypvogn, kanskje hvit eller lys beige.
Kanskje evnt med lys rosa eller lys blå detaljer.

Har ikke sett noe på vogn, men jeg kan se den for meg =)
En nett, pen vogn vi kan trille mange turer i!

Blir simo eller emmaljunga, har veldig lyst på grå simo, men bestevenninden min har en ganske ny svart emmaljunga eg kan få kjøpe billig, så mulig det blir det :-)

Back
Topp