Hvilke vogn ønsker du deg?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Her blir det vel å bruke de gamle vognen på ny. Har en OTH Urban Jungel tvilling vogn og en Quinny 3XL. Blir vel å bruke det på nytt. Var jo veldig fornøyd med de. Har ikke akkuratt sett på hva vognmoten sier fortiden:)

Her blir det også å bruke en gammel vogn som eldstemann på 15 har brukt........
En mørk blå Simo kombi fra 1997 :cool:
Ja den er gammel, men veldig lite brukt, så den ser nesten helt ny ut.
Det er ikke siste mote, men jeg synes mange av de nye vognene nå i dag ser litt rare ut jeg da.
Hadde nok sikkert vært praktisk med en av disse superlette vognene som ikke tar noe plass, men vi må bruke det vi har. Og jeg synes den ser veldig fin ut jeg, selv om den er tung som et hus :p

Vi solgte Emmaljungaen etter første- og andremann, men har en billigvogn stående lagret hos foreldrene mine. Jeg tror vi satser på å bruke den, så slipper vi å kjøpe ny. Så lenge den er grei å trille/bruke er det ikke så viktig for meg hvilket merke eller farge den har. Det blir nok ikke kjøpt så mye nytt utstyr her i gården, har det meste fra før.

De store gamle er helt sikkert gode å trille? Stabile og trygge, velter nok ikke.

Jeg liker disse vognene med svingbarehjul og jeg har vært mye på farten så derfor falt vel valget på en som vare lett og løfte inn og ut av bilen....

vi har en simo dup 08 modellståenes etter storesøster, så skal jeg blåse støvet av :)

vi har også ei qunney (freestyle?) litt usikker, men trehjuling, den er veldig god i butikker og småturer.

så, denne gangen trenger vi ikke å tenke på vogn.
eller seng, eller kommode, eller dyner, eller eller eller...
blir en merkbart billigere unge! :D

Ja samme her, vi har jo alt, bortsett fra babysete, det solgte jeg...

Vi venter førstemann, så her må det meste kjøpes inn... Har kikket litt på vogn før jeg ble gravid... Emmaljunga edge/mondial og Easywalker qtro... Liker godt at easywalkeren er liten og nett, men litt skeptisk siden det ikke er mulig å ha barnet mot seg i sportsvognsdelen...

Ja vi har alt vi trenger her også, bortsett fra bilsete for baby.
Men det får jeg billig via jobben, så det er ikke noe å tenke på.
Blir en billig baby ja med tanke på at vi har alt vi trenger av utstyr. :)

Jeg har allerede lagt min elsk på emmaljunga xsmile8 så blir vel en mondial eller edge duo xsmile2

Jeg har allerede lagt min elsk på emmaljunga xsmile8 så blir vel en mondial eller edge duo xsmile2
Den virker som emmaljunga er populære vogner... Likte godt det nye understellet som er kommet i år... :)

Jeg ønsker meg veldig en Emmaljunga Mondial eller Edge Duo!! Søstern min har den og jeg bare ELSKER den!!! <3
Men så lenge økonomien ikke er helt som jeg kunne ønsket meg, og dette er den første vår, må det nesten bli en brukt vogn :( vi er begge enige om at det viktigste for oss er bilstolen, så det blir nok vår prioritering! :) så får vi se hvor mye som er igjen når det er i hus ;)

Vi har emmaljunga mondial duo 2011 mod etter storebror, så kommer nok til å bruke den :) Har en emmaljunga edge duo 2009 mod som storebror bruker i barnehagen, og en simo 487 som ligger i bilen hvis vi skal noe sted :p Er veldig usikker på om vi skal ha tvillingvogn, da storebror ikke har fyllt 2 enda når spiren blir født. Har ikke lyst på det, for kan jo bruke søskenbrett, men samtidig så hadde det vært kjekt hvis vi f.eks skal i dyreparken, tusenfryd eller på ferie osv :P

Har ikke begynt å se på vogn enda, da jeg synes det er litt tidlig enda ;) men jeg må ha alt nytt, har to barn på 4 og 5 år men har kvittet meg med alt baby utstyr siden jeg ikke trodde jeg skulle ha fler barn xsmile8

Jeg har en emmaljunga duo edge og en babyjogger city elite..
Vi blir å bruke begge tenker jeg :)

Jeg tenker vi går for Simo denne gangen. Har ei Qunny Zapp Xtra som jeg tenkte bruke understellet og ha sete på i butikker o.l.

Vi har en Emmaljunga Edge duo vi skal bruke, kjempe fornøyd med den! Men siden lille er 1 år og 8 mnd når neste kommer, skal vi kjøpe sete å ha oppå til han. Gidder ikke kjøpe søskenvogn når vi har en så fin vogn allerede... Den ble jo kjøpt ny i 2011! :)
I tillegg har vi en trille vi kan bruke hvis vi begge er på tur med barna :)

Har ei Simo Kombivogn (2011 modell tror jeg), som jeg kommer til å bruke denne gangen! Kjøpte den i fjor sommer, og har bare brukt sportsdelen på den, siden guttungen var for stor til bagen når vi kjøpte den! :)

Jeg har en simo duo som kommer til å bli mest brukt, også lurer jeg litt på en tvillingvogn, men vet ikke sikkert. Han blir tre år når baby kommer, hva ville dere hatt da? Han er veldig glad i vogna så, er så i tvil.
Også har jeg kjøpt meg en kritthvit simo classic, som var i veldig god stand, det blir pyntevogna og byturer og div. :)

Eg har vært heeelt sikker på at eg vil ha Simo Duo eller Kombi vogn.. men no vurdere eg Emmaljunga Edge Duo og.. :P hehe :)

Back
Topp