Hvilke vitamintilskudd tar dere?

NycoPlus sin gravidpakke :)

Dere som tar multivitaminer og folat. Kan man ta begge deler? Det blir ikke for mye folat?

Omega 3 med multivitamin og folat:)

Har begynt med lifeline care sin gravidpakke, er så kvalm for tiden at jeg får ikke i meg nok variert kost.

Synes den gravid-pakken har så innmari store tabletter. Er det bare jeg som synes det? :p

Tar folat, multivitamin og skal kjøpe med Omega3. Spiser ellers variert

Synes den gravid-pakken har så innmari store tabletter. Er det bare jeg som synes det? :p

Hiver alle 4 inn på en gang jeg :D Men det er forskjellig for alle. Noen syns det er greit, andre må dele i 2 :)

Nycoplus for gravide. Hadde glemt at de er så store. Og så irriterer det at de ikke kan ha litt diskret forpakning - har ikke lyst å outes på apoteket så tidlig... (ulempen med å bo på et lite sted)

Hadde store problemer med de! Skjønner ikke at de må lages så store! Vitaminsubstansen kan da ikke være så stor:p

Magnesium først (for uten det så tar man ikke opp noe) multivitaminer, c vitamin, B total, omega 3-6-9 og 1500 kalsium

Lifeline care sin gravidpakke.. De har verdens største tabletter, helt ærlig.. Jeg brekker meg gang på gang.. vitamintabletten er verst fordi den er så tørr så den stopper gjerne opp bakerst i halsen uansett hvor mye væske jeg bruker for å svelge den.. Har vurdert å gå over til de små Folat-tablettene, magnesium og omega-3 kapsler, men jeg prøver litt til..

Back
Topp