Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fillern, fikk så dårlig samvittighet når jeg var hos jordmor fordi Jeg ikke bruker tran - så nå skal det gulpes![]()
Enklere for hun på 2 år å bruke flytende.. Trodde hun kom til å hate det, men nå hylgriner hun fordi hun ikke får mer enn 1 skjeVil anbefale deg det Omega 3 tilskuddet jeg tar, de er med anti-oppstøts garanti!https://www.apotek1.no/produkter/mollers-pharma-ingen-ettersmak-omega-3-kapsler-80stk-801037p
Enklere for hun på 2 år å bruke flytende.. Trodde hun kom til å hate det, men nå hylgriner hun fordi hun ikke får mer enn 1 skje![]()
Meg også daÅ trodde det var til deg, hahaLykke til
![]()
Det fikk jeg også beskjed om! "Bare tull de pakkene der"Bare tran, det skal visst holde ifølge lege og jordmor. Jordmora min sa til meg " ikke bli lurt til å kjøp de vitaminpakkene for gravide, det er dyrt, unødvendig og du får det samme ved å ta tran. Billig og enkelt" så da ble det med det![]()
Ja, hehe, fint å spare litt penger på det. I allefall når man ikke har behov for det meste av de vitaminene og bare tisser de ut igjenDet fikk jeg også beskjed om! "Bare tull de pakkene der"![]()
Jeg har fått beskjed om at jeg ikke trenger jern enda, så det trenger jeg ikke. Men sannsynligheten er litt større for at jeg vil ha fastsittende morkake slik som sist, og da må de følge med på om jeg trenger jern eventuelt nærmere fødselenDa er jeg en av de som blir lurt til å kjøpe disse dyre vitaminpakkeneSykehuset skal også vite om jeg har tatt multivitaminer ved ankomst til føden. Er det folat (kalsium og jern) i tran?