Hvilke type klær

Min2

Blir kjent med forumet
Hvilke type klær har dere tenkt til å ha på den lille hjem fra sykehuset? (Skriv gjerne termindato også)

Omslagsboddy, bukse, sokker, tynn ull lue og bomullslue som jeg velger mellom etter vær, har med ei strømpebukse og om det skal være surt vær, har også med en flecedress som vi kan ta på utenpå om været er surt. Bor jo i Trøndelag så selv om termin er 31mai kan det være alt fra 20grader og sol til sludd og vind!

Hentesett som jeg har strikket <3
Og så strømpebukse og body inni selvsagt :)
Har termin 14. mai.

Har ikke bestemt meg, har tre hentesett å velge mellom :) men blir body, dress, lue og sokker.

Omslagsbody, bukse, hestesett i bomull som mormor strikker nå :-) tar med et par pledd i tilfellegg. 19.mai.

Omslagsbody, myk bukse, sokker og lue, myk jakke og pledd i tykkelse avhengig av temperatur ute :) termin 1/6, fødte 4 juli sist så da var det fullvarm sommer allerede, kan jo hende det fortsatt er litt vårkaldt når lille kommer :)

Body og bukse, og en hvit parkdress fra newbie med bamseører og en tynn lue i ull fra nøstebarn :)

Termin 27 mai.

Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15

Body i bomull, strømpebukse, og strikket hentesett. Har termin 24.mai

Aner ikke. Har jo klær, men jeg har ikke tenkt over hva han skal ha på seg. :)

Har tenkt å bruke hentesett som bestemor har strikket, med body og strømpebukse under. Termin 23. mai :)

Aner ikke. Har jo klær, men jeg har ikke tenkt over hva han skal ha på seg. :)
Jeg legger med ett lite utvalg jeg, så får vi se hva vi ender opp med :)

Bomullsbody og en bomullsbukse, samt en tynn fleecedress. Har termin 7. mai.

En hvit strømpebukse med blonde-remser på rumpa, en litt kort hvit blondekjole, en hvit body med blondekrage, en tynn bomulls jakke som passer til og en søt hvor bomulls lue :) og noen gullsko ^^ tar med dress til å ha over hvis det er kaldt :) termin 13 mai

Back
Topp