Hvilke trekk har barna fra hver av foreldrene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Hvem ligner barnet på?
Hvilke trekk har babyen fått fra hvem?
Har du sammenlignet babybilder fra da dere var små?
Eller kanskje babyen ligner på en storebror/storesøster?

Hun er veldig lik pappan sin utseendemessig. Kunne se noen få likhetstrekk mellom meg og tuppa på noen babybilder av meg, men er mest lik faren.
På oppførsel derimot, er hun veldig lik slik som jeg var da jeg var liten. På dagtid sover hun bare dersom hun får sove på fanget eller dersom vogna/bilen er i bevegelse. Våkner i det vogna/bilen står stille (veldig gøy med køkjøring eller lyskryss :( ) Hun har også en ting som går igjen i familien på min side når det gjelder kos. Når hun får mat (ammer ennå) eller hun koser seg, ligger hun å diller med ene foten. Dette har både min mor og jeg gjort når vi var små, samt ene søskenbarnet mitt. :D

Hun ligner noen dager på søsteren,så er det meg...og andre dager på pappaen. Alle har brune øyne her,og det får hun også. Ser ut til å få kobberødt hår som pappaen hadde :-)

Har dere hørt dere der man sier at babyen ligner alltid på pappen når den kommer ut?

Har dere hørt dere der man sier at babyen ligner alltid på pappen når den kommer ut?
Ikke hørt om dette før, men stemmer hos oss.
Sa allerede på ultralyd bildene (3D) at han lignet på pappan sin, spesielt nesen. Første tiden var han VELDIG lik pappan, som han forsåvidt enda er, men synes han blir mer og mer lik meg nå.

Får i alle fall hårfargen til pappan - veldig mørk rød. Selv har jeg nesten svart hår så trodde mine gener skulle være sterkere. Ikke at hårfargen har noe å si altså :p Han er oppkalt etter en gutt med rødt hår så det gjør det jo litt ekstra gøy

Sa allerede på ultralyd bildene (3D) at han lignet på pappan sin, spesielt nesen. Første tiden var han VELDIG lik pappan, som han forsåvidt enda er, men synes han blir mer og mer lik meg nå.

Får i alle fall hårfargen til pappan - veldig mørk rød. Selv har jeg nesten svart hår så trodde mine gener skulle være sterkere. Ikke at hårfargen har noe å si altså :p Han er oppkalt etter en gutt med rødt hår så det gjør det jo litt ekstra gøy

Oi så bra gjort at dere så det allerede på ultralyden :D

Samme hårfarge som mi:-) mørk kobber rød:-)

Back
Topp