Hvilke tradisjoner har dere i førjulstiden?

Putti Plutti Pott durer ivei her på høytalerne i hele desember :D
Så lager jeg julekaker og julesnop med mamma en dag, åsså har vi spekematkveld med pakkelek før jul :)

Julemusikk, litt baking og gjerne en julekonsert. Får mitt første barn i desember i år, og jeg gkeder meg til å lage juletradisjoner sammen med henne :)

Vi skal gå på jul med gråtass I år :) ellers er det ingen faste tradisjoner bortsett fra julekake baking da så klart:)

Putti Plutti Pott durer ivei her på høytalerne i hele desember :D
Så lager jeg julekaker og julesnop med mamma en dag, åsså har vi spekematkveld med pakkelek før jul :)
Putti Plutti Pott spilles mye her hjemme også:)
Pleier dere å se showet?

Vi så det noen ganger da vi selv var små husker jeg :) har lyst å ta med mini og på det når han blir større :)
Jeg har aldri sett det, men vesla ser det hvert år:)

Må se Love Actually etter Grevinnen og hovmesteren på lille julaften. Også har vi alltid grøt til middag den dagen ;)

I år har vi starta tradisjon med Plutti Plutti Pott med 3-åringen, det var utrolig koselig. :D

Ellers blir det pepperkakebaking, julekonsert 22.desember (bare de voksne), julegrøt 23.desember. Jeg MÅ se Hjemme Alene 1 og 2 i adventa. Vi ser alltid Amalies Jul og Jul i Blåfjell i desember, uavhengig av hva som vises på NRK :)

Baking av x antall kaker, pepperkakehus, adventskalender, pynte treet.
Lille julaften lages det risgrøt og mølje, og så må man se grevinnen og hovmesteren.

Baking av pepperkaker og montering av pepperkakehus :-)

Baking av julekaker
Julegrantenning (om ikke været er altfor dårlig)
Julestrømpe
Tenne adventslys
Pynting av juletre (lillejulaften)
Vennejulebord
Julebord sammen med jobben
Konfektlaging sammen med to venninner

Alltid putti plutti pott :)

Back
Topp