Hvilke(t) "butikkbrød" liker dere best?

Et kallenavn

Glad i forumet
Tenker på av disse som selges i pose i vanlige dagligvarebutikker..

Har selv fått litt dilla på dette:

Ellers ender en av disse opp i handlekurven:

Her i huset spiser vi kun FFK brød. Det er ikke fordi vi er ffk-patrioter, men fordi det smaker godt, er grovt og holder seg godt[:)]

denne er god

italiensk fjellbrød er jo det aller beste da! men nå har vi ikke bunnpris som en av våre nærmeste butikker, så det er sjeldent det blir kjøpt [&o] kjøper stort sett superbrød og istidbrød

Aner ikke, jeg baker.. [8|] Men jeg husker da jeg bodde på Eidsvoll at vi spiste noe som het gulrotbrød eller noe slikt en gang. Det var dødsdigg! [:)]

PLeier å kjøpe rugbrødet på Rema.. 

Telemarksbrød, uten tvil!

Jeg liker veldig godt speltbrød, for jeg syns de holder seg bedre. Blir ikke så fort tørt som annet brød.. Kjøper stort sett speltbrød fra Naturlig Sunt[;)]

Josefine går det i her om vi kjøper ferdigbrød [:)]

ORIGINAL: Pijah

PLeier å kjøpe rugbrødet på Rema.. 

samme her.
det holder seg godt og saftig[:D][:D]

K4 er kjempegodt og det holder seg lenge. Ellers på Rema er det Istidbrødet som er best. Det er 3/4 på grovhetsskalaen uten hele korn. Ser nesten ut som loff! [:D]

ofte josefine brødet for ungene vil ha det, ellers går det i brød som har 3/4 eller 4/4 i grovhet.

josefine har 3/4 og er nøkkelhullmerket.

Italiensk fjellbrød og josefine brød blir mye kjøpt her.. Kneipbrød holder jeg meg langt unna! Usj, tørt og kjedelig brød, gitt[&:]

Jeg kjøper kun brød på meny for de har aller best brød syns jeg. Kjøper som regel solsikkebrød, gulrotbrød eller landbrød.

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Italiensk fjellbrød og josefine brød blir mye kjøpt her.. Kneipbrød holder jeg meg langt unna! Usj, tørt og kjedelig brød, gitt[&:]

jeg vokste opp med:
kneipbrød
langebrød
loff

klarer ikke noen av de den dag i dag.....[:'(][:'(][:'(]
(loff er ikke dårlig,men er jo bare luft)

Back
Topp