Hvilke symptomer har du?

Har eigentleg ikkje hatt så mange symptom, heilt til i går då ryggen tok fullstendig! Fungere dårleg når ein jobba i 1.klasse, så no venter eg på legetime og håper på sjukemelding...
 
Har ømme bryster, har litt småkvalme gjennom hele dagen og litt vondt i ryggen.. Kjenner innimellom litt murring i magen. ❤️
 
Har stadig vekk murringer i magen, samt ganske ømme bryster. Ellers ingen andre symptomer enn så lenge; er 4+6 i dag :)
 
Kvalm, metallsmak og trøtt (må sove middagslur). Nytt i denne graviditeten er at jeg også er fryktelig oppblåst, ser ut som om jeg er 4-5mnd på vei, og det er ubehagelig også!
 
Kvalm, metallsmak og trøtt (må sove middagslur). Nytt i denne graviditeten er at jeg også er fryktelig oppblåst, ser ut som om jeg er 4-5mnd på vei, og det er ubehagelig også!

Jeg er også skikkelig oppblåst! Får ikke igjen vanlige bukser uten at det presser på magen og er ubehagelig! Kjøpte mine første gravid bukser i dag:wacky: jeg er bare 4+4:hilarious:
 
Vonde pupper, kvalm, TRØTT, sover dårlig. Oooog meget forstoppet :banghead: 5+2
 
Last edited by a moderator:
5+1 i dag. En del murringer, ømme pupper og konstant sulten! Sovner før hodet treffer puta om kvelden :sleep011
 
Har vært litt bekymra de siste dagene, synes det har vært så få/færre symptomer. Men i kveld føles det som brystene skal sprenges.
 
Back
Topp