Hvilke symptomer har du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Er det bare meg som har lite symptomer?
- uggen om dagen men ikke direkte kvalm og oppkast
- trøtt og lite energi

ellers ingen tydelige ømme pupper, ikke noe særlig mer utflod..
Uke 10(9+0) idag ❤️var på TUL forrige uke og alt var fin ❤️
Edit: kom på at jeg har fått litt kviser :D

Last edited:
- trøtt og lite energi

det går litt opp og ned. Og fra å være skikkelig uggen/kvalm ett par dager, har j ikke merket d i dag. Blir med ett bekymret. Har hatt ømme pupper, men ikke noe særlig siste dagene. Er 7+4. Jeg er trøtt, sliten og har kviser da.. og litt utflod.

det går litt opp og ned. Og fra å være skikkelig uggen/kvalm ett par dager, har j ikke merket d i dag. Blir med ett bekymret. Har hatt ømme pupper, men ikke noe særlig siste dagene. Er 7+4. Jeg er trøtt, sliten og har kviser da.. og litt utflod.
Ja samme her utenom ømme pupper.
Ja sant blir lett bekymret ved fravær av symptomene. Håper alt blir bra ❤️

Veldig lite egentlig. Trøtt :p Uggen nå og da! 6+4.
Gikk forrige svangerskap rimelig symptomfri også fram til uke 25

- trøtt og lite energi

Edit: kom på at jeg har fått litt kviser :D

Akuratt det samme her. Uke 11 nå. Kun litt ømme pupper og litt kviser. Og trøtt!

Symptomene kommer og går.
I begynnelsen hadde jeg mye murringer og stikninger i livmor, dette er lite av nå. Hadde også mye utflod, det er også lite av nå. Til tider ingenting. Hele veien har jeg vært oppblåst.
Nå er puppene ømme, de har vokst også. Også har jeg blitt veldig matlei, og det har blitt utfordrende å finne noe å spise til middag. Har blitt mer sulten, og må spise mer. Og blir fortere andpusten enn tidligere. Er ikke spesielt kvalm, men heller litt uggen. Enkelte lukter klarer jeg bare ikke lengre. Også er jeg i seng før 22 hver kveld:wacky: er ekstra trøtt om dagan. Idag er jeg 9+4. :-)

Kommer og går! Er fortsatt veldig trøtt, og tidvis uggen, men ikke like kvalm som jeg var en periode. Fikk også en del kviser i panna i starten, men dette har nå gått bort ☺️ 10+5

Trøtt og orker lite, uggen på morgenen og hvis det går lenge mellom måltider, kviser, økt utflod og ømme pupper/nipler. Og de siste dagene har ryggen tatt seg opp igjen :(

Veldig trøtt og ømme nippler. Ellers kommer jeg ikke på så mange flere symptomer :hilarious:

Veldig trøtt og lite energi. Veldig kvalm noen dager, bare uggen andre dager. Går sånn opp og ned. Ellers endel kviser. :p og ømme pupper.

Fryktelig kvalm så og sei heile tida, dårlig matlyst der ingenting fristar, men tvinger eg ikkje ned noko blir eg endå dårligare.. ømme pupper, konstant trøtt, veldig oppblåst til tider.. ja, det var vel det :dead::rolleyes:

Ekstremt trøtt, føler meg kronisk utmattet og kunne gjerne sovet hele dagen.
Var kvalm de første par ukene. Nå er jeg mer uggen, men føles som om det kommer som følge av trøttheten ("er så trøtt at jeg er kvalm").
Ellers er det mye ømhet i livmorområdet. Orker ikke ha på meg vanlige bukser og har allerede tatt i bruk gravidbukser for å slippe stramming rundt magen :P

Kvalme og veldig ømme pupper er vel mest utprega symptom her i gården. Litt murring og stillinger i livmorområdet, men ikke mer enn jeg hadde forventet egentlig. Også trøttheten da, mye trøtt første ukene og nå blir jeg fort sliten/trøtt av anstrengelser.

Back
Topp