Hvilke symptomer har du?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har du kjent noen svangerskapssymptomer enda? :D
Er du kvalm? Eller bare veldig trøtt?
Husk at det er vanlig både å ha mange symptomer, og ingen. Og de kan komme og gå uten at det betyr at noe er galt ;)
 
I dag var første dagen jeg våknet og følte meg skikkelig uggen, sikkert fordi jeg var sulten. Men absolutt ingenting smaker godt om dagen.

Brekningsrefleksen er også oversensitiv i dag, jeg reagerer spesielt på lukt. Endte som det måtte, stående og tømme en potte med bæsj i do med den ene hånden mens jeg kastet opp i en bøtte holdt med den andre hånden :hilarious::hilarious::hilarious: Mens junior så bekymret på «mamma, føler du deg bedre nå?» :Heartred
 
Skikkelig vonde pupper og masse murring og strekking :)
 
Vonde pupper, tisser masse, kvalm, svetter, trøtt. Helt motsatt av sist gang :p
 
Jeg har vonde bryster, er litt trøtt og sensitiv for lukt. Ellers veldig lite plager...og det bekymrer meg jo nesten litt
 
Veldig trøtt, oppblåst, murrer, ømme bryst, småuggen, får lett vondt i ryggen. Ingen ekstrem luktesans eller mataversjon ennå.
 
Ja og sensitiv for diverse lukter. Nok ett svangerskap hvor jeg ikke kan fordra lukten av sitrus :p
 
Murringer av og på, kvalme og brekningsrefleks som også varierer litt fra dag til dag. Sensitiviteten for lukt blir også gradvis verre, og stikker en del i brystene. Men alt i alt mye variasjon fra dag til dag :dance018 noen andre som også opplever variasjon?
 
Hadde ømme brystvorter, de har roet seg men blir vond når jeg fryser, har noe som heter raynauds symdrom (om det er slik det skrives) fikk det med nr 2 og aldri forsvunnet, men har ammet i 3,5 år sammenhengende nå, så kanskje litt derfor.

Også er kvalmen kommet, bøyde meg for å vaske noe etter frokost, da kom det rett og slett oppkast opp :hungover::hungover:
 
Masse murringer, noe halsbrann og glimt av kvalme. Veeldig trøtt og fryser lett.. :hungover: Har så vidt begynt å få ømme pupper.
 
Ømme pupper, trøtt, sover dårlig om nettene, murringer innimellom, blir fort sliten i ryggen, kvalme som kommer og går litt :happy:
 
Varm, ømme bryst, økt spyttproduksjon, trøtt
 
Bekkensmerter, litt småkvalm om natten.
 
Småkvalm på morgen/formiddag, trøtt, merkelige drømmer, varm i ansiktet, ømme pupper (spesielt på kvelden), frysen... noen kviser i hårfestet og i går fikk jeg små røde prikker i hele ansiktet. Mener jeg hadde sånne prikker en gang med førstemann også, og de er allerede på vei bort igjen.
 
Masse murringer og oppblåst (spesielt på kvelden). Har hatt ømme pupper, men ikke så mye nå. Ellers generelt stort søvnbehov. Har hatt et par tilfeller av kvalme, som gir seg så fort jeg får spist.

I går hadde jeg en liten blødning (mest brunt), som gjør meg kjempebekymret for SA. Har TUL om under to uker. De neste ukene blir altfor spennende, og merker jeg har distansert meg litt til hele graviditeten etter blødningen. :/
 
Ømme pupper, oppblåst, tisser oftere, murringer og strekkinger, litt bekkensmerter, kvalm.
 
Back
Topp