Hvilke symptomer har du?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
4+4 og ingen symptomer..glemmer graviditeten i den travle hverdagen. Kan godt fortsette sånn!
 
5+4 i dag :)

Har ømme bryster, de har vært det i en ukes tid. De siste dagene har jeg vært litt uggen uten å være direkte kvalm og hatt litt hodepine. Men det kan like gjerne henge sammen med en lett forkjølelse jeg har pådratt meg o_O
 
Last edited:
Ømme og store bryster. Kvalm når det er ei stund siden sist måltid.
Mindre symptomer nå en med nr 1.
6+7 idag.
 
Kvalmen har meldt seg mer og mer de siste dagene, slitsomt, men et positivt tegn for min del (to svangerskap med kvalme som gav meg to fine døtre, et svangerskap uten kvalme som endte i MA som ble oppdaget tre uker etter at fosteret døde:()
Ellers er jeg mye trøtt, har helt sprø drømmer, litt ømme bryster og masse murringer og strekk i magen. I tillegg kjennes det ut som om jeg har fått pregnancy-brain allerede, føler meg helt fjern:wtf:
 
3+5 i dag og har ingen symptomer enda. Kan ikke skryte på meg uteblitt mens engang, siden IKM ikke er før på mandag :hilarious: Denne gangen håper jeg at jeg får masse symptomer, ja, kvalme også, selv om jeg vet at det egentlig ikke er noe å trakte etter. Etter sist gang, med lite/ingen symptomer, som det gikk galt, så ønsker jeg å føle på symptomer og følelsen av å være gravid. Selv om jeg vet at symptomer ikke er noen garanti for at ting skal gå bra.
Så om noen har symptomer de ikke vil ha, så send de gjerne til meg :D:hilarious:
 
3+5 i dag og har ingen symptomer enda. Kan ikke skryte på meg uteblitt mens engang, siden IKM ikke er før på mandag :hilarious: Denne gangen håper jeg at jeg får masse symptomer, ja, kvalme også, selv om jeg vet at det egentlig ikke er noe å trakte etter. Etter sist gang, med lite/ingen symptomer, som det gikk galt, så ønsker jeg å føle på symptomer og følelsen av å være gravid. Selv om jeg vet at symptomer ikke er noen garanti for at ting skal gå bra.
Så om noen har symptomer de ikke vil ha, så send de gjerne til meg :D:hilarious:

Sender litt kvalme og trøtthet din vei. Har ikkje problem med å dele :hilarious: Selvom så langt mye bedre en med første mann. Eg holder på mat og bor ikkje over do :wacky:
 
Sender litt kvalme og trøtthet din vei. Har ikkje problem med å dele :hilarious: Selvom så langt mye bedre en med første mann. Eg holder på mat og bor ikkje over do :wacky:

Kjipt å høre at du er plaget ❤️ Jeg tar i mot med takk :joyful: regner med at det ankommer tirsdag eller torsdag, posten i Norge er jo ikke akkurat kjent for å være veldig rask :hilarious:
 
Kjipt å høre at du er plaget ❤️ Jeg tar i mot med takk :joyful: regner med at det ankommer tirsdag eller torsdag, posten i Norge er jo ikke akkurat kjent for å være veldig rask :hilarious:


Ja vil tro noe slikt. Heller mot torsdag upolitlig og tregt :hilarious:
 
Ekstremt trøtt og sliten, husker ikke at det var like ille sist gang, men da lå jeg med nyrebekkenbetennelse hele tiden, så vanskelig å sammenligne..
Ømme pupper bare man ser på de og småkvalm konstant. Heldigvis ikke noe oppkast enda, bare brekninger. Hadde hyperremesis første svangerskapet så veldig fornøyd så langt:happy090
 
Absolutt null symptomer så langt, men er bare 3+6. Symptomene kom ikke før jeg rundet 4 uker med de andre. Regner vel egentlig med at jeg skal merke noen småting nå til uka..
 
7+2 og i dag slo kvalmen inn for fullt. Skulle gjøre masse husarbeid før besøk. Det skjedde ikke akkurat. Gruer meg til å se hvor ille denne kvalmen kan bli.
 
7+2 og i dag slo kvalmen inn for fullt. Skulle gjøre masse husarbeid før besøk. Det skjedde ikke akkurat. Gruer meg til å se hvor ille denne kvalmen kan bli.

Ååh huffda, husker den kvalmen som intens og altoppslukende. Spent på om jeg slipper unna denne gangen
 
Tror kanskje jeg har fått første symptom nå, det "stikker" i puppene. Annerledes enn sist jeg var gravid og det gikk galt, da var jeg øm på sidene. Kjenner jeg er både glad og nervøs for symptomet, for kan ikke huske at jeg hadde det da jeg var gravid med lillemor.
Er håpløs dette her altså... Nervøs når jeg ikke har symptomer, og blir nervøs når jeg så får symptomer :banghead:
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare iiallefall 8 uker til med dette :wideyed: Kan noen være snill å vekke meg når det er sikkert at det er liv og går bra? :p
 
Jeg er ikke veldig kvalm, men forferdelig sær på middager! Enkelte typer middager er bare fullstendig no-go, klarer ikke lukta engang. Er skikkelig selektiv. Lukter generelt er ikke noe problem, bæsjebleier går fint eksempelvis, men enkelte sammensetninger av mat, oh no
 
Tror kanskje jeg har fått første symptom nå, det "stikker" i puppene. Annerledes enn sist jeg var gravid og det gikk galt, da var jeg øm på sidene. Kjenner jeg er både glad og nervøs for symptomet, for kan ikke huske at jeg hadde det da jeg var gravid med lillemor.
Er håpløs dette her altså... Nervøs når jeg ikke har symptomer, og blir nervøs når jeg så får symptomer :banghead:
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare iiallefall 8 uker til med dette :wideyed: Kan noen være snill å vekke meg når det er sikkert at det er liv og går bra? :p
Det hadde vært digg! Bare sove til man iallefall er over den mest kritiske fasen!
 
4+6 og bare morsomme symptomer (enn så lenge...)
Har fått gravidhjerne så er vimsete, glemsk og ufokusert. Er lærer, så det passer litt dårlig sånn egentlig, men så lenge jeg ikke er kvalm og spyr så er jeg lykkelig
 
Slim i halsen er foreløpig det eneste her. Er spent på fortsettelsen da jeg var kvalm og kastet opp frem til fødsel forrige gang.
 
Strekk i livmoren siden før jeg fant ut jeg var gravid for 1 uke siden. Litt ømme bryst men ikke mye. Er litt trøtt men vet ikke om det er pga det eller noe annet. Jeg merker jeg ikke har såå mye overskudd og blir lett fornærmet og frekk om noen sier noe slemt
 
Har ikke matlyst om morgenen, ellers har jeg ingen symptomer. Håper på å være like sprek i dette svangerskapet som i de foregående :)
 
4+0 i dag og fortsatt ingen symptomer. Litt ømme bryster, men det hadde jeg jo hatt om jeg skulle hatt mensen og
 
Back
Topp