Hvilke symptomer har du?

2. svangerskap, 5+1 i dag. Merket det først på puppene, de vokste og ble ømme - nesten som å ha litt melkespreng! Slik var det ikke med første, da merket jeg ikke noe før jeg begynte å bli litt kvalm rundt ca uke 6.

Men denne gangen hadde jeg derfor mistanke om at spiren var der før testen var positiv :D

Til alle som sliter veldig med kvalme;
Kjøpte noe som heter sea band på apoteket i går. Er armbånd med kul som skal trykke ned på håndleddet, typ akupunktur. Har hjulpet meg veldig, er mindre kvalm når jeg har det på:)

Til alle som sliter veldig med kvalme;
Kjøpte noe som heter sea band på apoteket i går. Er armbånd med kul som skal trykke ned på håndleddet, typ akupunktur. Har hjulpet meg veldig, er mindre kvalm når jeg har det på:)
De funker! De har jeg brukt i mange år mot båtsyke osv, funker som bare det Har funnet de frem igjen nå for å si det sånn!

Med nr 1 hadde jeg mye mer mensmurringer enn jeg har hatt nå. Er litt mer kvalm, har dårligere matlyst og er muligens litt mer hormonell denne gangen[emoji4]

En cup større bryster som er glovarm og litt ømme, og kvalm til alle døgnets tider. Kvalm fordi jeg er trøtt, kvalm fordi jeg er sulten, eller mett, eller tørst eller bare fordi jeg ligger/sitter feil. Blææææh! Også gazy da. Holy smokes! Hold avstand liksom. Tikkende flatulens-bombe!

Tredje svangerskap - forhåpentligvis barn nr to.

1) var mye trøtt, småkvalm fra uke 7-10. Mest brekninger, ett par ganger at jeg måtte spy. Jente

2) var mye trøtt, kvalm fra uke 7-10. Mest brekninger, men spydde litt mer enn første gangen. Merket at jeg var mer kvalm om jeg var trøtt/sliten. Og med én fra før, var jeg mer trøtt/sliten enn første gang. MA uke12

3) mye trøtt, begynt å kjenne litt kvalme. Stort sett om jeg er trøtt/sliten. Litt mat og en dupp så går det som regel over. 6+0 (over midnatt)

Back
Topp