Hvilke symptomer har du?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Ja, overskriften sier vel sitt :p

Her er det uggen form/kvalme, dårlig matlyst, "mensmurringer", ømme pupper, tisser ofte og føler meg generelt sliten :confused:

Kvalmen er på retur her, var verst sist uke (uke 8). Er nå over 9 uker og det er ømme pupper, halsbrann, trøtt, oppblåst, og magen har vokst litt. Kjenner lite stikninger nå.
Jo, også er jeg hormonell. Litt grumpy i dag :rolleyes:

Kvalme, trøtt og sliten, oppblåst, ømme pupper, lukt og smakssans som er på bærtur, hodepine, mensmurringer og dårlig matlyst.

Mye stikninger i dag, veldig ubehagelig og vondt til tider... håper ikke det skal bety noe jeg ikke liker!

Her går det i ømme pupper! Også er jeg trøtt, veldig trøtt! ;) generelt sliten, noe som gjør sitt med humøret :P

Sliten,trøtt,kvalm,vondt i mellomgulvet,sliten i korsryggen,oppblåst... Har slitt med kviser,men dette er over nå.

Trøtt, kvalm, svimmel, tisser ofte, ømme pupper, vond korsrygg, sulten hele tiden. .. :)

Her er kvalmen verst, matlysten er lik null og er veldig svimmel. I tillegg veldig ømme pupper og utrolig lite energi til å gjøre ting. I tillegg har jeg litt stiklinger i magen som egentlig har bekymret meg litt. Så godt å lese at flere kjenne på det! :-)
Håper energi og matlyst snart er tilbake!!:-)

Ømme brystvorter, uggen/småkvalm på mårran, halsbrann, noen få kviser, og trøøøtt...

Ømme pupper, trøtt, og en enorm matlyst.
Godt å lese at flere har "stikninger" i magen... er vel bare ting som strekkes å vokser :)

Litt tyngre bryster, trøtt, litt stikking i livmor og litt dårligere matlyst! Hadde jeg ikke tatt positiv test og målt hcg hadde jeg aldri trodd jeg var gravid!

Kvalm, ømme pupper og humørfylt :D
Også VELDIG trøtt, føler ikke jeg blir uthvilt.

Back
Topp