Hvilke symptomer har du?

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Overskriften sier vel seg selv? :)
Og hvor langt er/var du når de ulike symptomene kom?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

7+5. Ømme, tunge bryster, litt såre brystvorter, trøtt som en dupp, oppblåst mage. Har stort sett hatt disse symptomene siden positiv test. Men har kanskje blitt enda trøttere, magen er enda mer oppblåst, og brystene er blitt litt større :)

Første jeg merket var ømme pupper og strekkinger imagen.

Fra tiden hjertet begynner å slå i uke 6 og frem til uke 8 var jeg omtrent sengeliggende pga kvalme og oppkast flere ganger om dagen. Nå er jeg smått kvalm av og til og kaster opp ca 1 gang om dagen før/rett etter frokost. Ellers er jeg i fin form, men veldig trøtt. :)

Ømme og større pupper kom med en gang:) er små kvalm til og fra men ikke i nærheten av forje svangerskap, startet vell da jeg var rundt 6 uker.

6+2 i dag.

Har øøømme og tunge pupper, store brystvorter, ring rundt areola, ekstremt sulten og mye "aktivitet" i livmorområdet. Ikke direkte vondt, mer som litt gode mensmurringer som kommer og går.
Bittelitt stikking rundt brystvortene av og til.

Jeg hadde murringer i ny og ne før jeg viste jeg var gravid. Og etter jeg testet positivt (uke 5+6) har jeg vært veldig oppblåst, VONDE nippler og mye mer murringer! :)

Er 5 uker i morra. Har ømme pupper og er trøtt. Var kvalm 3 dager for ei uke siden (sånn typisk gravidkvalm) men det gikk over

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Fra starten av var det trøtthet, ømme pupper og stikkinger som regjerte. Konstant sulten... Lett halsbrann.
Etter at eg kom i veke 6 denne veka, har kvalmen slått inn for fullt! Type bilsjuk/kvalm av karusell følelse, heile dagen. Trøtt og kan sove 3-4 timar på dagtid. Sulten heile tida, kan ete 3 brødskiver, og like etterpå er eg heilt utsulta... Orkar ikkje lukten av mat ( mens eg lagar mat går det greit, men matlukten etterpå me har ete middag eks er til å spy av!
Fikk også synsforstyrrelsar ein kveld fordi eg var så sliten, så den kveldem var det i seng kl 21!
Svimmel og ør.
Men blir det som sist kjem det bedre dagar om noken veker, og ser veldig fram til det!

Kvalmen går i bølger, og må passe på å spise litt hele tiden. Og jeg et veldig oppblåst. Hadde noe helt j.... Vondt i hode i går, og veldig kvalm. Så måtte si at jeg ikke kunne komme på jobb. Kjedelig å fa det allerede nå, for fikk ikke det før etter uke 20 sist.
nå er jeg 7+3 og jeg kjenner at det begynner å verke litt i brystene. Har ikke kjent noe særlig før nå, kun litt såre nipler

Kvalme,oppkast, ømme pupper, murringer og stikkinger, trøtt, sulten... jaa:/
Stikk motsatt av forrige hvor jeg ikke hadde noe!!

Jeg er bare trøtt nå... Er 8+6. Har tidligere (uke 5-6) kjent strekk i magen, ømme bryster, løs i magen. Blir jo bekymret når symptomer forsvinner... UL om to uker. Håper det er noen der!

Venter #2 i januar 2014

10 uker i dag. veldig kvalm siden uke 5 men har ikke kastet opp på en uke nå.
Vonde pupper, trett og litt hormonell:-p
skalbli godt når kvalmen forsvinner:-)

Er sånn ca 5+5 og veldig ømme/tunge bryster..blitt litt større.. små kvalmen av og te.. komme å går litt.. men sinnsygt trøtte/sliten hele tiden.. oppblåste, føle litt at alle kan se det men er nok bare meg:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Stuptrøtt, generelt sliten, reagerer sterkt på enkelte matvarer, mistet helt lysten på kaffe :( strekking og murring rundt livmor, vonde pupper og nipler - sliter med å ligge på magen, oppblåst, kvalm viss jeg ikke spiser tidsnok.

Back
Topp