Hvilke symptomer har dere?

Ikke så mange symptomer bortsett fra mye murringer, urolige netter og mareritt de siste nettene. Regner med de kommer av den konstante redselen for å miste nok en gang Er 4+5 i dag, så kan vel ikke forvente så mye enda

Er litt småtrøtt og sliten bare, var mitt første tegn denne gang. Litt stikkinger og generelt rar i livmoren og korsryggen. Kvalmen har ikke meldt seg enda og håper den holder seg borte. Husker fra mine andre svangerskap at det var det værste :wtf: ellers ingenting :p

I dag er jeg så oppblåst at det ser ut som om jeg er flere mnd på vei allerede...

Skikkelig trøtt og sliten, hver arb.dag går til å glede seg til en powernap når jeg kommer hjem. De siste dagene har jeg ikke hatt så mye murringer, men i dag igjen murrer det i livmor og rygg samt noen ganger får jeg stikninger i livmoren. Er så oppblåst at det ser ut som jeg er i uke 40...

Andre som blir slitne i området rundt der nede? Typisk korsrygg og i og rundt livmoren nå?:rolleyes:

Offisielt i uke 7 nå, og har vært sinnsykt trett denne uken. Nesten helt utmattet. Sover masse men kroppen føles blytung fordet.

Grunnen til at jeg tok test var fordi jeg såg forandringer rundt brystvortene:p Etter positiv test har jeg hatt masse murringer og er ekstremt trøtt!

Vel kvalmen kom i går som en foss hos meg og i dag er jeg meget uvel. Tror kanskje jeg er litt lenger på vei enn jeg trodde, fikk ikke kvalmen før i slutten av uke 5 sist:hilarious: så tror jeg skal beregne termin ut fra siste blødningsdag heller og så få det bekreftet ut fra ul om noen uker

Back
Topp