Hvilke symptomer har dere?

Ikke så mange her, men jeg er trøtt, småsulten HELE tiden (så jeg er redd for hvordan dette kommer til å se ut på vekta...).
Kastet opp en gang, men ikke noe mere kvalm etter det, faktisk. (kan jo ha være hva som helst, egentlig...)

Ellers er jeg i fin form ;-)

- Litt ømme og voksende pupper.
- Trøtt ... Kunne sovet hele døgnet om eg hadde kunnet.
- Oppblåst
- Cola smaker ikke godt lenger ;)
- Rare lukter, hadde en orkide som stod på et bord ved siden av bordet, den måtte flyttes til enden av stua for eg syns den lukta så vondt.
- Metallsmak i munnen

Heldigvis ingen kvalme.. Hadde ikke det i forrige svangerskap, så håper eg slepper unna denna gangen også :)

Så bra at det ikke bare er jeg som er trøtt!
Bare gleder meg til å komme hjem fra jobb å sove!

Jeg fikk metallsmak i munnen ca en uke etter EL, og jeg var øm i magen fra EL, så jeg "visste" jeg var gravid før jeg tok testen.... Har også vært plaget av kvalme som plutselig kommer og går.

Sykt TRØTT!!!
Ømme bryster
Metallsmak (hadde ikke det forrige sv.skap)
Uggen, ikke kvalm.
Kviser

her er jeg kvalm og har en del heftige møter med doskåla iløpet av dagen... veldig sliten og trøtt... men det er ikke å rart i når en ikke får noe særlig næring... ellers er puppene ømme så det holder, og økt i str ;)

:eek: Mine symptomer, KVALM! og trøtt..
Forrige svangerskap hadde jeg ingen ting, bare litt trøtt ;)

Jeg er kvtidlig sulten hele tiden, må spise for å holde kvalmen i sjakk, men har ikke lyst på mat! Så er jeg ekstremt trøtt. Legger meg i åtte tiden sammen med min sønn. Håpet Beate det snart går over! Forrige gang kastet jeg opp i flere mnd, så skal ikke klage hvis det ikke blir verre enn dette.

- trøtt
- tung i hodet
- noe hjertebank
- sliten i korsryggen
- oppblåst
- fryser og er varm om hverandre
- må ofte tisse om natten

Symptomer ja!

-Trøtt
-Tissatreng ofte!
-Uggen
-Kviser
-Oppblåst

Ja og ikke minst hormonell! Gud..
Uvandt å våkne midt på natta for å tisse forresten..

Back
Topp