Hvilke symptomer har dere?

FruD

Forelsket i forumet
Hei jenter! Jeg venter ikm lørdag eller mandag, har litt ustabil syklus. Flere som har symptomer uten å vite om dere er gravide?

- Jeg har svært ømme pupper, synes også de har vokst litt.
- Masse murringer - stikkinger nederst i magen.

Har dere noen allerede nå?

Vet ikke om jeg er gravid, men syntes å se en meget meget svak strek imorges, venter med cb digital til helgen. Er sååå spent!

Hei :) Jeg hadde lang syklus etter pilleslutt i desember så venter til uken med å teste, men jeg har skikkelig metallsmak i munnen, hatt det fire-fem dager nå. Jeg har også halsbrann når jeg legger meg og en litt rar følelse i puppene. Med svak strek er nok digitaltesten positiv over helgen :) krysser fingrene!!

Håper den blir enda sterkere på  neste test lykke til  :)

Når jeg testet lørdag for nesten en uke siden så mistenkte jeg det da jeg hadde anderledes vondt i puppene enn når jeg ventet mens. Var små kvalm..eller mer uggen en kvalm.. men det var liksom en magefølelse bare. Vi prøvde ikke så mistenkte ikke noe heller.
Nå nesten en uke senere er jeg fortsatt uggen, til tider kvalm. Ømme pupper kommer og går.. alt kommer og går egentlig. ikke spesielt med murringer men det hadde jeg ikke så tidlig med jenta mi heller.

Foreløpig er magefølelsen god så jeg prøver å slappe av, men det er søren ikke lett. er veldig redd for å miste igjen...

Har fått en aldri så liten svak blå strek i dag... så tror nok jeg er gravid.

Har følt meg oppblåst siste uken.... har ikke opplevd det før, eller hørt om noen andre.. så vet ikke om det har med graviditeten å gjøre, men hva ellers? Ikke oppblåst som luft i magen, men oppblåst som i mye væske i kroppen og føler meg småfeit...   Er uggen i kveld da, men må nesten le litt, for tror det må være like mye psykisk som fysisk... i og med at jeg testet svakt positivt i ettermiddag... for har ikke vært uggen før! 

Hi, hi... hormonell? 

Samme symptom som jeg har hatt de andre gangene jeg har vært gravid:
"Gangsperre" i magen. Ubehagelig å nyse / hoste / le. Aner ikke hvorfor, har ikke lest om andre som har det slik. Merket dette i går, og tok en test i dag. Svak positiv! 

Ellers ingenting... 

Positiv test!! To streker i dag :) Skal ta cb digital for sikkerthetsskyld i morgen.
Har blitt svært oppblåst, ser ut som jeg er 4 mnd på vei. Føler meg halvfeit, og er sikker på at de nærmeste som foreldre, familie og venner vil oppdage det før det er 3 mnd..

FruD skrev:
Positiv test!! To streker i dag :) Skal ta cb digital for sikkerthetsskyld i morgen.
Har blitt svært oppblåst, ser ut som jeg er 4 mnd på vei. Føler meg halvfeit, og er sikker på at de nærmeste som foreldre, familie og venner vil oppdage det før det er 3 mnd..

Gratulerer så masse :))

Det med å få litt ubehag ved hoste/nyse og le er ikke så uvanlig, det er fordi det vokser og strekker litt nedi der og når man gjør sånne ting så stikker det ofte til. Jeg kjenner fler som føler det sånn :)

Samme symptomer som sist; uteblitt mens,ømme pupper og noe så inni hamperæva trøtt til alle døgnets tider:p

FruD skrev:

ÅÅÅ, gratulerer :D

Back
Topp