Hvilke symptomer har dere?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Har ikke testet enda jeg, skal gjøre det når testene ankommer postkassen min. 

Hvilke symtomer har dere? Og når begynte dere å merke symptomene?

Her har jeg hatt rar mage i hele dag, les diare, og hatt disse stikningene.

Forresten, godt nyttår 

Ps, glemte helt alt luften som samler seg, + litt kvalmen på kveldene, men trenger jo ikke å bety noe som helst emoticon
 
Trøtt, kvalm, brekninger, murringer/ voksesmerter. Begynte i uke 4+3.
 
Jeg er trøtt, får sånn strekk nederst i magen hvis jeg reiser meg opp for fort, litt uvel på morran, men går over når jeg spiser en kjeks, oppblåst til den store gullmedalje!
 
Her er det egentlig lite symptomer foreløbig! Mensen har uteblitt og litt murringer er egentlig det eneste :) Hadde nesten ingen symptomer forrige graviditet heller da, kun litt morgenkvalme noen uker, så det kommer nok snart!
 
Har ikke så mange symptomer, mest bare noe som ligner svake mens-smerter.. På en måte så ønsker jeg meg kanskje fler symptomer, for har litt vanskelig for å tro det enda!
 
Kun ømme pupper her som er en smule irriterende og begynner nok å bli litt trøtt utover kveldene(men vet ikke om det skyldes at jeg har vært syk siste uke, eller om det er pga graviditeten).. Ellers fint lite, tror ikke jeg hadde det sist gang heller. Men kjenner jeg tenker mere på det nå enn jeg gjorde med førstemann. Det er så uvirkelig enda, er ikke mer enn litt over 5 uker kanskje.
 
Strekker i sida når jeg reiser meg fort, og større areola og mer synlige blodårer rundt brystvortene. Har også veldig vondt i bekkenet:-(men ingen kvalme heldigvis:-)
 


mammatil2prinsesser skrev:
Jeg er trøtt, får sånn strekk nederst i magen hvis jeg reiser meg opp for fort, oppblåst til den store gullmedalje!



sign
 
Morgenkvalm, null matlyst frem til 12-14tida - men da kommer den for fullt, haha.;)
Ryggsmertene er kommet for fullt dessverre, betydelig tidligere enn de tidligere gangene. Og merket en og annen kynner - det er jo vilt tidlig, kom fra uke 12-ish sist gang, og varte hele veien. :(
 
Trøøøøøtt....... stikker og er øm nedentil (gitt seg litt nå), ømme og store bryster.
 
Her er det uteblitt mens, trøtt, ømme bryster og fryser også lett på de så må finne frem ullinnlegga mine...
 
Jeg hadde/har stikkinger i livmor/sammentrekninger, vonde bryster, må tisse oftere enn vanlig, første uken da mensen uteble så hadde jeg menssmerter uten å ha mensen. Testet meg med positiv test den 27. Desember. Var da 2 uker gravid. (4 uker siden siste mens) 

Pleier vanligvis å være svimmel og litt kvalm, så vet ikke om jeg er det nå pga graviditeten eller pga jernmangel eller noen av de andre plagene mine. Men antar at jeg vil merke mer snart nok. 
Er 5 uker gravid nå (Fosteret er 3 uker)
 
Luktesansen er skjerpet, jeg lukter ting som ikke henger på greip f.eks ista ute var jeg brennsikker på at det luktet rekesalat!? Det var ingen steder den lukta kan komme fra, vaskemiddelet lukter plutselig pyton...
På nyttårsaften var vi med 3 andre par, så vi var til sammen 9 stk med datteren vår. 7 stk syntes sausen kanskje smakte bittelitt svidd, men ikke noe å bry seg om, sausen var god uansett. Mens ei venninne som prøver på en litten en, og jeg selv som har en spire i magen syntes den smakte helt forferdelig! Hun ble kvalm av å smake bittelitt av den, mens jeg grøssa leeenge og hadde en helt grusom smak i munnen lenge etterpå. Prøvde den på maten også, bittelitt, siden alle unntatt en likte den, men det gikk ikke. Tilfeldig?
Spennende i hvertfall.. Jeg er ikke kresen av meg...

Ellers har jeg vært litt uggen, det stikker en del der nede, og når jeg våknet ista var magen så øm at jeg nektet sambo å kysse den !? fordi bare det fikk meg til å bli kvalm... 

Jeg syntes det er artig med særheter hehe og gravide har definitivt mange særheter 
 
Ikke mye til symptomer her ennå heller, men oppblåst og litt murringer. I forrige svangerskap fikk jeg kvalmen ca uke 5, krysser fingrene for at det uteblir!!
 
Er 4+3 nå og kjenner at brystene er ømme, føles som de er litt støle ;)
Ellers er jeg bare oppblåst og blir fortere sliten/trøtt og kjenner det skjer noe på høyre side v eggstokkene..
 
Jeg kan vist legge til leggkramper allerede... Bare krysser fingra for at de ikke blir værre...
 
Stikker og har murringer i magen, det stikker litt i brystene, jeg er mye kvalm, kviser i ansiktet, liten matlyst.
 
Back
Topp