Hvilke symptomer har dere nå?

Sulten HELE tiden :D ømme pupper så det holder. Kjenner antydning til bekkenløsning, og menssmerter. Er 5+2 ca.
Kjentes nesten ut som jeg hadde kynner tidligere.. Fikk det i uke 7 med nr.2, så forundrer meg ikke! ;)
 
4+6 og lite symp. Sur og irr bare:smiley-angry002 Men er Jo lykkelig... :rolleyes:
 
Murringer og stikkinger av og til, brekninger av og til, trøtt, oppblåst og treg og hard mage. 6-7 uker på vei tror eg ? :p
 
Jeg er 8+4, og er en del kvalm om jeg ikke spiser til rett tid og mer trøtt enn vanlig. :)
 
Sulten nesten hele tiden, men blir ufattelig fort mett! Veldig tørst og veldig VELDIG trøtt og sliten. Sover mye! Hadde mitt første "tåre-utbrudd" her om dagen fordi ikke alle gavene var pakket inn. Brystene var ømme men ikke nå lenger... er 6+4
 
Er 6+5 og jeg har ømme bryster, trøtt, vond rygg og litt småkvalm til tider. Var mye svimmel sist uke men ikke nå. Med datteren min var jeg stygg dårlig når jeg var like langt på vei så jeg går bare å venter på at kvalmen skal slå til for fullt. Har vondt i ribbena av og til, syns det er rart... Aner ikke hvorfor:-S

Sent from my GT-P1000 using BV Forum mobile app
 
9+3

Kvalm med brekninger. Må spise hele tiden for å unngå å bli kvalm.
Er tett i nesen (ofte vondt i hodet pga det). Har lite energi til overs, og et også veldig sint og irritabel. Gråter mye. Oppblåst om kveldene. Ømme pupper. Sterkere negler. Økt utflod. Slimete utflod...(?)
 
Imorgen er jeg 7 uker :)
Er uggen utover dagen, men det hjelper å spise.. Kjenner stikninger og er støl nedest i magen.. Har til tider litt vondt nederst i ryggen, men det går fort over.. Puppene er større, litt ømme og fått større nipler:love2
Ellers så er jeg ekstra følsom, kan gråte av reklamer og sanger som jeg ellers ikke har tenkt over. (Passer jo fint nå som mange av reklamene er ekstra triste). :sad010
Kan fint sove 12 timer hver natt + noen timer på dagen!
Ellers er jeg lykkelig og glad over den lille!!!!
 
Back
Topp