Hvilke symptomer har dere IKKE?

Er jeg den eneste som egentlig ikke har hatt så store problemer med trøtthet (enn så lenge)? :joyful: Legger meg ganske tidlig (kl.21 sånn gjennomsnittlig) og kan gjerne våkne av meg selv før alarmen. Ingen problem å komme seg gjennom dagen uten søvn, men kjenner litt på det om kveldene.
Jeg er 6+3. Vet ikke om det kan være noe som plutselig dukker opp :bookworm:

Er jeg den eneste som egentlig ikke har hatt så store problemer med trøtthet (enn så lenge)? :joyful: Legger meg ganske tidlig (kl.21 sånn gjennomsnittlig) og kan gjerne våkne av meg selv før alarmen. Ingen problem å komme seg gjennom dagen uten søvn, men kjenner litt på det om kveldene.
Har heller ikke vært trøtt, heller at jeg er mer opplagt en vanlig! Forrige gang kunne jeg sove døgnet rundt, så ikke lett å forstå seg på :bored:

Har heller ikke vært trøtt, heller at jeg er mer opplagt en vanlig! Forrige gang kunne jeg sove døgnet rundt, så ikke lett å forstå seg på :bored:
Nesten så det er bekymringsverdig det og, for jeg føler at «alle» er trøtt i starten :joyful: men jeg har vel slått meg til ro med at dette kan være så veldig forskjellig :)

Hehe, hadde jeg lagt meg kl 21 så hadde jeg sikkert ikke vært trøtt heller, men fra 19 til 00 så er det liksom «voksen» tid, trenger noen timer aleine før jeg/vi legger oss.
Er trøtt, men klarer å ikke sove på dagen..

Hehe, hadde jeg lagt meg kl 21 så hadde jeg sikkert ikke vært trøtt heller, men fra 19 til 00 så er det liksom «voksen» tid, trenger noen timer aleine før jeg/vi legger oss.
Er trøtt, men klarer å ikke sove på dagen..
Jeg la meg 21-22 før jeg ble gravid og, så jeg er stort sett en trøtt person ellers :joyful:
Ser den med voksen-tid da, det trengs i en travel hverdag :)

Har ikke kastet opp (enda):hungover: ;)

Jeg har aldri blitt trøtt før ca uke 8, og da kom det som kasta på meg. Gikk aldri helt over heller:hilarious:

Ikke større pupper, ikke oppkast, ingen cravings og lysten på søtsaker er nesten helt borte (kanskje pga den voldsomme kvalmen :wtf:)

Back
Topp