Hvilke symptomer har dere IKKE?

Lavendella

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Naturlig nok mye fokus på (de negative) graviditetssymptomene mange av oss har (les: kvalme, oppkast, trøtthet, ømhet, smerter, etc etc) :hungover:

Tenkte å skifte fokuset litt, tenke litt positivt! :D

Skriv hvilke symptomer du leser andre har/er vanlig å ha, men som du er så heldig å IKKE oppleve (enda).. Eller som du hadde de første ukene, men ikke har lenger? :joyful:

Kan starte: Jeg har de fleste symptomer, men har foreløpig unngått plager med luft i magen og oppblåsthet. Hurra! :hilarious:

Jeg er ikke kvalm, og jeg er ikke lenger noe oppblåst eller forstoppet. Føler meg faktisk ikke særlig gravid lenger...litt skummelt! Men prøver å tenke på at dersom alt er fint, så er jeg vanvittig heldig som ikke har det fælt:happy:

Jeg har IKKE halsbrann, noe som er stort i og med at det plaget meg enormt hele svangerskapet med første :D Jeg er heller ikke oppblåst og har ingen luftsmerter. Har foreløpig ingen plager med rygg/bekkenet. Sliter ikke med hodepine. Har ikke leggkramper som jeg vet mange sliter med.

Så det er faktisk noen få ting å være glad over, takk som fikk meg til å innse det Lavendella :smiley-ashamed005

Jeg er ikke oppblåst i magen, puppene er ikke sørlig ømme og jeg er ikke kjempe kvalm med oppkast, kun uggen. Kjenner at jeg har begynt å grue meg til tul på torsdag :/

Jeg kaster ikke opp. Ingen ømme pupper, strekksmerter eller murringer. Jeg har ikke forstoppelse. Jeg har ikke mistet matlysten. Sliter (stort sett:angelic:) ikke med søtsug. Aldri hatt halsbrann. Ingen kramper. Ikke noe hodepine. Ikke ustabilt humør. Ingen cravings.

Har ikke kastet opp! :happy093

..ser nesten ut som om det er en greie her at forstoppelsen gir seg etter de første ukene. Jeg var redd for at jeg ikke lenger var gravid, jeg, siden tarmene fungerer igjen. Men ser ut som om det er ganske vanlig :hello2

Back
Topp