Hvilke sykehus????

skal til stavanger jeg og, har søkt oss inn på fødeloftet... kjempe kjekt å gå gravid, men det blir virkelig godt å få henne ut[:)]
 
Hei[:)]
Vet du om det er mulig å føde på fødeloftet og deretter bli flyttet ned på vanlig barsel etter ett døgn, eller MÅ du reise hjem. Hadde vært kjekt å kunne hatt med mannen hele tiden etterpå, men samtidig kunne jeg tenke meg å bli litt lenger enn 24 timer. Når har du termin? Jeg har 16.november[:)]
 
de sender deg ikke hjem hvis du ikke er klar for det. vis det er ledig der får du være der lenger, men hvis ikke flyttes du bare over til vanlig barsel. likt er det under fødselen, skulle det være noe, at du bare MÅ ha smertestillende flyttes du og bare over til vanlig fødeavdelingen. har ei vennine som fikk sin andre der og hun skrøt så MASSE av dem. de har mye bedre tid til deg, så vi prøver hvertfall.. har tatovering i korsryggen så epidural får jeg ikke uansett.. dessuten er det godt å vite at samboeren min får være der hele tiden med meg...er litt redd sykehus..

har to UL terminer, 23 oktober og 5 november. vi går ut ifra 5 november, men skal på ny UL og få en endelig termin om ikke så lenge... kjekt å ha noen med termin i nærheten ikke så langt vekke.. kjenskje vi treffes der inne[:D]
 
Takk for svar. Skal ringe opp etter ferien å forhøre meg. Hørte rykte om at det ikke gikk an å få lystgass engang, og da tror jeg ikke jeg orker det. Sist jeg fødte brukte jeg bare lystgass og det gikk bra. Høres igrunnen litt luksus ut å ligge der oppe[:)] Begynner å bli fryktelig spent nå selv om der er noen uker igjen. Det blir spennende å se hvilke termin du egentlig får.
ORIGINAL: th|na

de sender deg ikke hjem hvis du ikke er klar for det. vis det er ledig der får du være der lenger, men hvis ikke flyttes du bare over til vanlig barsel. likt er det under fødselen, skulle det være noe, at du bare MÅ ha smertestillende flyttes du og bare over til vanlig fødeavdelingen. har ei vennine som fikk sin andre der og hun skrøt så MASSE av dem. de har mye bedre tid til deg, så vi prøver hvertfall.. har tatovering i korsryggen så epidural får jeg ikke uansett.. dessuten er det godt å vite at samboeren min får være der hele tiden med meg...er litt redd sykehus..

har to UL terminer, 23 oktober og 5 november. vi går ut ifra 5 november, men skal på ny UL og få en endelig termin om ikke så lenge... kjekt å ha noen med termin i nærheten ikke så langt vekke.. kjenskje vi treffes der inne[:D]
 
Jeg skal på Akershus universitets sykehus[:D]
 
jeg skal føde på a-hus [:)]
 
jeg skal føde på A-hus. er det forresten noen her som har termin rundt 21 november som skal føde der?
 
Jeg skal føde på st. olavs hospital Trondheim. Fikk førstemann der også, men nå blir det spennende har kommet pasient hotell å greier der da sjø. Håper jeg kommer inn der!!!
 
Back
Topp