Du bør ikke ha i skum, det blir for seigt.....jeg skal se om jeg kan finne navnet på den sprayen....er helt "gone" for meg hva den heter.....
Finner du et produkt som aktiveres av varme, så hjelper det jo å føne litt på, også får du jo litt varme fra hodebunnen....du må dekke til alle rullene med et håndkle.
Jeg hadde rulla opp håret ditt, tatt ut en og en spole forsiktig, dratt fingrene skånsomt igjennom. På bakhodet, litt høyt, hadde jeg tatt en liten tust med hår....sånn 7 cm lang, og 2-3 cm høy, tupert den som pokker. Rulla den sammen som en pølse, og satt 4 eller 6 fliseklemmer i kryss bortover. 2 og 2 fliseklemmer danner et kryss, som overlapper hverandre. Så hadde jeg brukt dette som et festepunkt for håret som er på toppen, og dratt det fra ansiktet og bak. Klemmene, hårnålene som håret fremme festes med bak, festes i dette punktet. Da faller ikke alt sammen.....og du kan danse vilt hele kvelden ;-) Og til slutt hadde jeg dasha på i hauger og lass med tørrspray......noe annet vil bare være for tungt for krøllene, og håret vil sige sammen.