Hvilke stylingprodukter er best for å bevare krøller...???

Ok!!! Da er jeg med!! [:)] Da håper jeg at jeg finner ruller som er store nok til å få med alt håret mitt[8D]

Har du noen erfaringer med bølgetang? Tenkte på om det kanskje kan være ett alternativ?
*guuud som jeg plager deg :( *

Jeg fikk bølgetang til jul, men har ikke prøvd den skikkelig enda. [:)] Det tar vel en evighet, siden jeg har laaangt hår. [8D]

Jeg bestilte noe krøllgreier på ebay nå. Så tenkte jeg skulle teste ut det når det kommer. De spilene/greiene rekker bare til halve lengden av håret da. Så må vurdere frisyren jeg har tenkt å lage. Men det finner jeg ut av om sikkert en mnds tid . Hehe!!
Håret mitt er enda ned til stumpen.

Men jeg trenger fremdeles hjelp til GODE stylingprodukter for håret mitt :)

Du bør ikke ha i skum, det blir for seigt.....jeg skal se om jeg kan finne navnet på den sprayen....er helt "gone" for meg hva den heter.....

Finner du et produkt som aktiveres av varme, så hjelper det jo å føne litt på, også får du jo litt varme fra hodebunnen....du må dekke til alle rullene med et håndkle.

Jeg hadde rulla opp håret ditt, tatt ut en og en spole forsiktig, dratt fingrene skånsomt igjennom. På bakhodet, litt høyt, hadde jeg tatt en liten tust med hår....sånn 7 cm lang, og 2-3 cm høy, tupert den som pokker. Rulla den sammen som en pølse, og satt 4 eller 6 fliseklemmer i kryss bortover. 2 og 2 fliseklemmer danner et kryss, som overlapper hverandre. Så hadde jeg brukt dette som et festepunkt for håret som er på toppen, og dratt det fra ansiktet og bak. Klemmene, hårnålene som håret fremme festes med bak, festes i dette punktet. Da faller ikke alt sammen.....og du kan danse vilt hele kvelden ;-) Og til slutt hadde jeg dasha på i hauger og lass med tørrspray......noe annet vil bare være for tungt for krøllene, og håret vil sige sammen.

Back
Topp