Hvilke stylingprodukter er best for å bevare krøller...???

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jada, det er bare meg og de teite hårspørsmålene igjen!! Heheh!!

Jeg skal krølle håret mitt og trenger de sterkeste produktene som er og oppdrive... Jeg krøllet det i helgen og det var nesten ingenting igjen etter noen timer. t0mmelise og lille snegle kan bekrefte at det ikke var maaaaasse krøller igjen :(

Det er tungt, langt, glatt og MYE hår. HVA SKAL JEG BRUKE? Noen hjelp? I det hele tatt? *sukk* Heheh!!

Noe med Ultra Strong hold!! Hehe! Neida, men altså....jeg lurer først og fremst på hvordan du krøller håret, jeg, da!

Med ruller satt i tørt hår, eller med krølltang.....eller??

Jeg får ikke til å krølle det med rettetang jeg. Det er for langt hår til at jeg klarer å dra den ut uten å få det hakkete[&:] Og krølltangen tar jo bare det nederste av håret. Krøller har jeg aldri prøvd før :)

Noen tips, kjære kjære snickersbaren min? :)

ORIGINAL: Trone

Jada, det er bare meg og de teite hårspørsmålene igjen!! Heheh!!

Jeg skal krølle håret mitt og trenger de sterkeste produktene som er og oppdrive... Jeg krøllet det i helgen og det var nesten ingenting igjen etter noen timer. t0mmelise og lille snegle kan bekrefte at det ikke var maaaaasse krøller igjen :(

Det er tungt, langt, glatt og MYE hår. HVA SKAL JEG BRUKE? Noen hjelp? I det hele tatt? *sukk* Heheh!!

jeg såg ikke utgangspunktet, men synes det var såå fint da jeg la merke til det på egon [8|] såg ingen krøller på stevnet heller, men så satt jo du på din høye trone ;)

Det hadde jo falt ned masse da på Egon, he he! Jeg hadde tette krøllen når vi begynte he he! Og det var jo masse som ikke hadde noe krøll i det hele tatt. Møkkahår!! Hehe!!

Når jeg dømte så satt jeg jo ganske langt vekke i fra tilskuerene da, he he!! Så du at jeg kikket bort mot døra til tider eller? Heheh!!! [8D]
På min høye trone ja, hahhahah!! Den var god!!! Hehehehheh!!!!!!!

Du må ha sånn tynt hår som jeg har for å holde på krøllene. Evt klippe det opp. Langt hår har en tendens til å trekke krøllene ned uansett. Spørs hvor mye krøller du vil ha det da. Jeg har en krøllespray som skal gi ekstra volum etter vask da[8D]

LILLE SNEGLE: Da var nok du der når jeg dømte he he!! Vi hadde jo annen hvert startnummer som vi dømte. Og når våre startnr var på gulvet så kan vi ikke se andre plasser enn på de, he he!!!

BETTAND: Vil du ha litt hår av meg elleR? Heheh!!!

Altså....du vil bare puffe det opp/klemme frem fall idet, er det slik å forstå? Ingen bruk av tenger eller ruller??

Jeg så bølgene dine og de var fine [:)] Men jeg skjønner casen.. har det akkurat på samme måte.. håret er altfor glatt.. så jeg bruker litt dust it for å få det litt tørrere også hårspray FØR & etter krøllings [;)]
Jeg kan fikse krøller på deg på LT [;)] Ai Fix [:D] med rettetang [;)] har bølgetang også så du kan bestemme [8D]

Jeg klarer ikke klemme krøller. så jeg må jo bruke tang av noe slag. Men har jo for langt hår til å få med hene lengden i krølltangen. Så må nok øve meg på det der... Sukk!!!
Skal nemlig ha krøller i bryllupet til linn, hihihi!!!

t0mmelise, u fix!! Oh yes!! Den er en deal hehe!!

LILLE SNEGLE: Da var nok du der når jeg dømte he he!! Vi hadde jo annen hvert startnummer som vi dømte. Og når våre startnr var på gulvet så kan vi ikke se andre plasser enn på de, he he!!!

BETTAND: Vil du ha litt hår av meg elleR? Heheh!!!

Tror ikke jeg får ha det i fred om jeg får mere hår jeg Trone. Den største hobbyen til snuppa er å lugge av meg hår[:'(] Det minner meg om at jeg må gjøre noe med det hersens håret mitt snart. Og apropos krøller med rettetang, jeg fortalte jo hva frisøren gjorde med mitt hår? Det datt jo sammen etter en halv time da hun hadde krøllet krøllene tilbake med rettetang. Men nå burde hun ikke brukt rettetang i utgangspunktet.[:'(]

Tror vi bare skal skinne oss hele gjengen!! Heheh!!

Men det mååååå jo være noen stylingprodukter som kan holde på krøllene en hel dag da??? heheh!!! Håperhåper!!!

<--- ser for meg noe superstrong. Men har du tungt hår så er det lett for at det vil dette ut uansett. Venninna mi som du traff kunne ikke ha krøller i bryllupet sitt fordi håret var altfor tungt[:'(]

Altså......Det finnes en spary som er litt leggevannaktig, husker ikke hva den heter, men kan finne det ut...brukte den mye på jobb....er fra Wella......

Den sprayer du på hver bunt med hår, og kjøper billige sånne borrelås-spoler på HM.......går rundt med det lenge, føn gjerne på det også...varme hjelper alltid[;)]

Så, etter det så hadde jeg brukt masse tørrspray med godt hold......[;)]

Hvordan er det å sove med de borrelåskrøllene? Jeg tar de i i håndkletørt hår, sant?

Åh du snickers.... Kan jeg ikke pakke deg med i kofferten min?

Det er nok ikke særlig behagelig, men man lider jo for skjønnheten???[;)]
Håndkletørt hår er nok hakket for vått.....det vil nok ta en evighet før det er tørt med så mye hår på hver rull.....det er der den sprayen kommer inn i bildet, sammen med litt varme fra hårføna!

Back
Topp