Hvilke stillinger har

ORIGINAL: Tina1988

He he, lurer på om dere har sex nå fordi dere selv trenger det. Eller i grunn bare for å gjøre mannen glad? :P

Det må jeg si meg eni i[8D] 
Men her går det i andre måter og ha sex på da, siden vanlig sex ikke funker [:-]
(tenker da på ronking og fingring [8D] Hihi, hvis dere følte for og vite det[8D])

doggy og ridende er et eneste som funker her.

vi har 1 gang i uka, mest fordi jeg vil unne mannen min det :) hadde nok klart meg uten i lengre tid pga bekken, mangel på lyst osv, men det er jo heller ikke helt å forakte en god O på slutten ;)

ORIGINAL: Tina1988

He he, lurer på om dere har sex nå fordi dere selv trenger det. Eller i grunn bare for å gjøre mannen glad? :P

Pga lyst seff ;) Sist gang så slutta vi vel med sex i uke 25 elns tror jeg..

men denne gangen så er ting totalt annerledes.. tror knapt vi har vært så lystne noen av oss i forholdet tidligere - som i dette svangerskapet.. mulig det er situasjonen som gjør det ;)

Her funker alle stillinger, bortsett fra han oppå meg, da blir jeg kvalm.. (vel, jeg klarer det faktisk det og i veldig korte perioder.. )

Her funker misjonær enda visst han holder seg godt oppe [;)]

Ellers blir det doggy og avogtil jeg oppå. Men det er ikke så behagelig lenger for jeg liker å lene meg fram.

Men vi er begynt å tilfredstille hverandre på andre måter også [:D] Veldig godt egentlig!

Jeg har sex fordi jeg liker det og er veldig kåt for tiden.
Så jeg syns det har gått lenge når vi ikke har hatt oss på en uke og to.
Det går vel mest i doggy og på siden. Det funker veldig greit her[:)]

Her er det lite sex om dagen.. Jeg merker jo at jeg har behov, og vi har snakket litt om det, sambo er redd for å skade babyen :p hehe.. har prøvd å fortelle han at han ikke kan gjøre det, men merker han er veldig forsiktig når vi er i gang.

Siste tiden har jeg hatt so vondt i ryggen og bekkenet, at vi har lite sex. Men jeg prøver jo å tilfredstille han på andre måter :)

doggy, men med at jeg har dynen(dobbeldyne) og puter tullet opp under meg, så ligger å hviler på de.

eller i skje (spooning).
da jeg forandrer litt på om jeg ligger på siden eller på rygg slik at vi ligger i en T
han ligger hele tiden på siden.

Sex har vi ikke hatt på flere uker [:(]
Har prøvd flere ganger i x antall stillinger, men det gjør så vondt at jeg ikke klarer [:'(]
Men vi koser en hel del på andre måter da... (og helt ærlig blir det veldig ofte bare for å tilfredsstille mannen [:-] )
Som someeone sier, viss dere vil vite det; fingring, ronking og blow-job [;)] [:D]

Back
Topp