Hvilke stillinger har

someeone

Gift med forumet
dere sex i nå som magen er så stor ? [:-]
Leter etter litt inspirasjon til sengekosen sambo skal få når vi kommer hjem fra "juleferie" [8D]

heheh, Her går det i doggy, å beina over skuldrene hans [;)][8D] Funker helt fint..

sex har jeg ikke turd å prøve noe mer på siden 1. juledag, da jeg var plaga med stikkinger i underlivet hele resten av dagen, + fornemmelse av UVI.. [:(]

ORIGINAL: Tinan

heheh, Her går det i doggy, å beina over skuldrene hans [;)][8D] Funker helt fint..

Samme her!

misjonær og doggy:) funker helt fint

Sex..?? hva er det? [8D]

jeg ligger på ryggen, med beina opp og han på kne.. bytte på sidene for å variere, og doggy innimellom.. noen ganger med meg på topp vis energien tilsvarer det[;)][8D]

Have fun![:D]

Doggy liker jeg ikke og musa føles ut som den skal revne med misjonær med føttene oppå skuldrene hans [:(][>:] Er derfor jeg håpte på at jeg skulle få noen stillinger som faktisk er gjennomførbart [8D]

-misjonær(den vanlige(?!) ) Noen dager er magen litt i veien, men går somregel greit:)
- meg øverst, ridene[8D]
- doggy (hvis ikke høna mi er for sår og øm)
- åsså den med han øverst med beina mine rundt halsen hans... (denne funker kjempe bra på dager hvor bekkenet er ekstra vondt)..
- ridende i sittende stilling.. (feks han sitter i sofaen)
- og ligge i skje( hvis noen skjønner hva jeg mener)

Er disse stillingene som er mest "brukt" hos oss:)[:D] men vi prøver stadig nye ting da:) gjør hverdagen ekstra spennende[:D]

ORIGINAL: Enhjørningen

Sex..?? hva er det? [8D]

Sex? Stilling?

Seriøst- sex gjør så hinsides vondt at det har jeg slutta med for lenge siden[:(]
Bruker heller 10 timer på å tattovere hele ryggen en gang til, enn en halvtime i torturbingen i rommet ved siden av[>:]

Heldige dere som greier[:D]

Vi hadde sex for første gang på 8 mnd i natt [8D] hehe. sykt lenge uten sex, spør du meg!
prøvde misjonær, men fy så vondt. kjentes ut som han tok jomfruhinna hvergang han prøvde å få den inn. det funka ikke for oss.
Så prøvde vi bakfra liggende på siden. men det var like vondt og jævlig. funka heller ikke.
en siste ting vi prøvde var ridene stilling. det funket faktisk veldig fint, for da fikk jeg også bestemt tempo selv og da kjentes det ikke ut som jeg skulle revne heller.[8D]
Men fy pokker som bekkenet har vært vondt i natt. men verdt det da. hehe.

Wow, og jeg som syns 2 mnder er mye, eller om en halvfullført omgang gjelder så er det
ikke så lenge siden men det ble bare noen "støt" så nekta jeg pga smertene der nede.
Men det som plager meg mest er at det ikke er noe problemer med lysten, hadde jeg ikke
blitt kåt hadde jeg jo ikke tatt noen mnd uten sex så tungt [:-]  Men når man er kåt som et
udyr og musa værker som fy så er det jo ikke så masse man kan finne på [:'(] 
Men det som plager meg mest er jo at det som er 2 mnd nå fort kan bli til 3-4-5-6 mnder uten
sex når baby kommer [:-] Får prøve ut skjei og ridende stilling og se om det funker [:)] 
Tar gjerne imot flere tips [8D]

Men det som plager meg mest er jo at det som er 2 mnd nå fort kan bli til 3-4-5-6 mnder uten
sex når baby kommer

Vi begynte med sex igjen 5 uker etter fødselen sist, så det trenger ikke gå så lenge! [;)]

Ridende i sofan. Funker meget bra for bekkenet mitt (har vært mye plaget i dette svangerskapet). Da får du samtidig legge armene dine på ryggstøtte og får avlastet litt vekt derifra.

Legger meg på mange puter jeg så han kan ta meg fra sida[:)]
Misjonær,doggy, og veldig sjeldent ridene hehe=)
i går ble det på siden med beina opp, en støttepute under magen, funka skikkelig bra asså! Sittende på pute også går veldig greit hvis man har støtte i ryggen.

Har lissom ikke noe problem med sex uansett jeg[:D] haha. Så går ihvertfall ikke mer enn 4 dager imellom.

"doggy sidelangs" [8D] også kalt i skje (?) Eller så blir det doggy og misjonær, men synes det begynner å bli litt ubehagelig siden snuppa blir så aktiv under acten[8D][8|] Mister helt konsentrasjonen[:-]

ORIGINAL: *MaCa*

"doggy sidelangs" [8D] også kalt i skje (?) Eller så blir det doggy og misjonær, men synes det begynner å bli litt ubehagelig siden snuppa blir så aktiv under acten[8D][8|] Mister helt konsentrasjonen[:-]

Åh jeg syns det er så turn off [X(] Det blir litt sånn "mamma, jeg er her jeg også"[8D]

He he, lurer på om dere har sex nå fordi dere selv trenger det. Eller i grunn bare for å gjøre mannen glad? :P

Back
Topp