Hvilke stilling sover dere i?

Den siste tiden har sovestillingen blitt en utfordring, så er vel ingen som er gode for tiden pga magen begynner å bli stor. Jeg veksler mellom å ligge på venstre og høyre side, har gjerne ei pute mellombena. Knerta i magen er flink å gi beskjed når jeg ligger sånn, men rygg utgår jo også, så da må man bare tåle litt knuffing.

Til vanlig sover jeg på magen. Husker jeg gledet meg sånn til å kunne ligge på magen igjen etter fødselen, men det ble det jo lita av pga melkespreng, så er vel enda noen måneder til den gode sovestillinga kommer tilbake :P

Snur meg som en gal hver natt, fra rygg til høyre side.. Venstre side kan jeg glemme, da blir jeg kvalm :/

Her veksler jeg mellom rygg og venstre side. Får sure oppstøt på høyre side.

Åh skal vi bytte side ??? :) hadde gitt mye for å ligge på den siden litt :)

Er det "lov" å ligge på rygg over lengre tid eller er det farlig? :/

Tror du merker det med ubehag om det ikke går, ellers tror jeg det går helt fint :) Jeg synes det er for tungt å ligge på ryggen å få hele babyen oppå lunger, blodtilførsel og det som er.

Ligger på siden med en sånn stor holde rundt pute tingi:) den redder meg, ingen tvil. Har enda sånn høveli grei nattesøvn:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oh, jeg ligger på siden, delvis på magen. Klarer å ligge nesten på magen. Deilig. Men våkner opp liggende på ryggen hver time av min egen snorking. Flere som snorker som villmenn om dagen?
Jeg våkner av på dagtid og. Blitt en supersnorker!

Oh, jeg ligger på siden, delvis på magen. Klarer å ligge nesten på magen. Deilig. Men våkner opp liggende på ryggen hver time av min egen snorking. Flere som snorker som villmenn om dagen?
Jeg våkner av på dagtid og. Blitt en supersnorker!
Haha ja min mann klager på snorkingen min fortiden :P eg nekter for det ;) men tror det e noe i det. Haha

Back
Topp