Hva synes dere er mest behagelig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan vel stort sett signere denne i tillegg har jeg en snart 3 åring i senga til tider som gjør det ennå vanskeligere å skifte stilling så ender opp med slik som i dag når jeg endelig har sovnet, våkner jeg tidlig av et ekstremt verkende bekken og greier nesten ikke å komme meg ut av senga eller gå når jeg har stått opp.Ingen Nesten så jeg vil gråte hver kveld. Jeg lå alltid på magen før, med ett bein helt opp under meg. Det sier seg selv er klin umulig nå Ligger jeg flatt på ryggen får jeg drit vondt, ligger jeg på siden, sparker mini så ned i madrassen at jeg forventer meg å se et hull når jeg står opp. Ender som regel med at jeg sovner av utmattelse, og når jeg våkner ligger jeg med halve dyna under ryggen, sånn at jeg ligger litt på skrå. Da er jeg helt stiv i kroppen, så tror jeg ligger sånn mesteparten av nattan.
Jeg ligger på en av sidene (kunne bare ligge til venstre forrige gang) med en pute mellom beina og har en sammerullet dyne som jeg holder rundt med både armer og bein. Sover relativt godt og smertefritt i ca 7-8 timer, er oppe for å tisse 2-3 gang ila natten.
Samme her!Ligger på siden med magen ned mot madrassen
Da sparker frøkna ned mot madrassen ja, men jeg tror jeg kunne sovnet uansett hva (nesten)
Men jeg får etterhvert vondt i bekkenet (tror jeg) og må snu meg til andre siden og nå i disse dager er det en voldsom snuoperasjon Det gjør voooondt i symfysen og det kjennes ut som om jeg ikke får puste midtveis Så jeg kan ikke ligge flatt på ryggen, da kommer vena cava (mener jeg den store blodåren heter) i klem.