Hvilke stelleveske har du?

M

Moderator Heidi

Guest
Selv hadde jeg en brun fra petunia picklebottom, den nederst til høyre. Min var litt mindre.

Petunia_Pickle_Bottom.jpg
 
Emmaljunga Sport tror jeg den het da vi kjøpte i 2009.. Svart, helt enkel. Matchet vognen. :)

Er i bruk til unge nr 3 nå, kjempe fornøyd!
 
Hadde denne til første
Holdt i 6 mnd. Så kjøpte vi ei veske på Gran Canaria.
Har ikke bestemt meg helt for den neste, men tror det blir ei fiiiin ei fra e-bay:)
 

Vedlegg

  • 1410799990793.jpg
    1410799990793.jpg
    47,4 KB · Visninger: 57
Denne :)
Kommer til å bruke den på nestemann også :) God som ny enda!

ImageUploadedByBV Forum1410800347.649993.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Babybjørn stelleveske.
Greit med harde kanter så den står av seg selv, samt gode oversiktlige lommer innvendi.
 
1410803468906.jpg

Denne har jeg nå. Er nok litt liten til nyfødte, men jeg bruker den til 1 åringen. Har med bleier, drikke, bleiepose, våtservietter, to skift og matboks som regel.

Har hatt emmaljunga som hører til vogna, men syns ikke dem er noe fin. (Creme farget). Til første hadde jeg den simpleste til Simo, den likte jeg godt! :)
 
Storksak ellena og storksak elizabeth :) Den ene vant jeg her inne og den andre fikk jeg i gave...
 
Den storksaken dere trekker denne mnd. Jeg vant den før sommeren.

Jeg har ikke baby da, men bruker den enten det er til ungene jeg trenger å dra med meg mye, eller til meg selv. Den blir stelleveske i mer typisk forstand om vi får den babyen vi prøver på
 
Jeg har denne :) ImageUploadedByBV Forum1410870375.129545.jpg
 
Jeg har emmaljunga sport i grå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har emmaljunga sport i fargen Sandhamn som passer til vogna. Virker helt grei
 
Synes du den er grei i bruk?? passelig i størrelse?? vurderer å kjøpe den til vogna vår ser du :)
Vi er veldig fornøyd med den:)
Veldig god plass i den og ikke noe problem for mannen å bruke den:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er veldig fornøyd med den:)
Veldig god plass i den og ikke noe problem for mannen å bruke den:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Kikka bare så vidt på den når vi kjøpte vogna. Samboer likte den godt og særlig når vi kunne få den i samme farge som vogna :) han er litt opptatt av sånne detaljer kan du si ;)
 
Back
Topp