Hvilke sm.stillende

tante82/MAx6

Glad i forumet
tok dere før uttaket? og hadde de god virkning? Jeg skal ta vival og 1.5 g paracet,håper de  gjør susen[:)]

Jeg fikk også vival og 1.5 g paracet som jeg skulle ta 1 time før uttaket, funket bra det[:D][;)]
I tillegg fikk jeg intravenøst smertestillende/beroligende også.

ORIGINAL: Gjørdis

Jeg fikk også vival og 1.5 g paracet som jeg skulle ta 1 time før uttaket, funket bra det[:D][;)]

Hvordan syntes du uttaket hvar?Vondt?

Hmmm.... Mener jeg bare fikk èn liten pille jeg.....og det var sånn ca 30 min før uttaket bare.... Og uttaket var drit vondt :(

ORIGINAL: tante82/MAx6

Hvordan syntes du uttaket hvar?Vondt?

Jeg ble såpass rolig og litt neddopet av all medisinen[&:], så uttakene gikk veldig greit for min del.
Har hatt 3 uttak og ikke hatt noe spes. smerter i noen av de. Men etter uttaket samme dagen vil du nok få litt smerter i eggstokkene/magen(luftsmerter), så kan være greit å ha paracet tilgjengelig[:)] og evt. varmeflaske å legg på magen, det lindrer mye.
Lykke til[:)]

SIGN.

Og jeg kjente ingen ting..måtte spørre om de hadde begynt [8D]

jeg ble helt surrete i hodet av de 3 paracet tbl + vival....når det begynnte å gå over så fikk jeg petidin i en kanyle i hånda rett før uttaket.....og da ble jeg enda mer surrete i hodet...hehe men det funka bra...kjente jo at de stakk meg der nede når de henta ut egga men var ikke veldig vondt...men hadde en del ubehag utover dagen. men var helt fint når jeg lå i senga, men  fikk vondt/ ubehag så snart jeg reiste meg opp.

Aner ikke hva de gir meg jeg, men jeg sover som regel under uttak ;-)

Men, foerste uttaket jeg hadde var jaevlig vondt, og tror de avsluttet tidlig fordi jeg ikke klarte a aligge stille. Var faktisk litt traumatisk [8|]

Back
Topp