Hvilke slankekurer har virket på DEG?

• Trådstarter Trådstarter dikkedikk
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Snoflak

Nå har jeg meldt meg inn i vektklubb.no , så om noen har noen tips eller råd fra egne erfaringer.. PM  PM PM:D :D :D

Skriv ned hva du spiser! Da er det lettere å holde oversikten! Husk at de er lov å unne seg noe ekstra en gang i blant med god samvittighet, men det kan være lurt å forberede hva denne utskeielsen skal innebære..
Lykke til [:)]

Grete Roede metoden fungerer på meg! Gikk ned 11,9kg på 8 uker, hadde en liten pause i julen å la på meg nesten 3kg. Har nå begynt på igjen å det går bra :)

Det som ikke funker på meg er alle disse shakene. Går bra den første uken, så blir jeg lei å sprekker med glans!!!

Variert kosthold og spise etter klokka anbefaler jeg. Vei opp maten din om du er i tvil. Å kos deg en dag i helgen! Spis vær 3-4. time. Å skvis inn litt frukt og grønt [;)]

Å bli gravid. Ja høres sykt ut men sant.

Men den 1 gik jeg ikke ned bare opp 8,2 kg men da var jeg jo tynn som en flis. veide ikke mere enn 48 kg 2 uker etter fødsel.

Men gikk opp mellom 20-30 kg på 8 år.
Skulle ha 2 ungen da gikk jeg ned 18,2 kg til sammen. Må legge til at jeg ikke var kvalm et minutt og jeg spiste normalt.

Nå har jeg gått ned rundt 10 kg til nå og jeg er ikke kvalm og jeg spiser normalt.

Bare så dritt at jeg går opp alt igjen etter fødsel [8D]
Men denne gangen skal jeg være flink å trene litt og spise som jeg gjør nå også etter på så kansje jeg ikke legger på meg igjen.

Grete Roede.
Jeg må spise ofte for å holde meg noenlunde stabil.
I tillegg raste jeg ned 13 kg på å amme!

ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: dikkedikk

Litt tidlig å si enda, men Grete Roede. Har gått ned 2,2 kg på to uker [:)] Det er jo en sunn måte å gå ned på, så det er nok mer sjangs for å holde vekta på den måten enn f.eks pulverkurer.

MÅ man gå på kurs for å gå på roede?

Er det egentlig som i vektklubb, der man teller kalorier hver dag?

Jeg går ikke på kurs. Legger bare inn det jeg spiser på www.vektklubben.no Blir veldig bevisst på hva man dytter i seg da [:)]

Koster ikke det penger?

ORIGINAL: Krøllo

ORIGINAL: dikkedikk

Litt tidlig å si enda, men Grete Roede. Har gått ned 2,2 kg på to uker [:)] Det er jo en sunn måte å gå ned på, så det er nok mer sjangs for å holde vekta på den måten enn f.eks pulverkurer.

MÅ man gå på kurs for å gå på roede?

Er det egentlig som i vektklubb, der man teller kalorier hver dag?

Jeg går ikke på kurs. Legger bare inn det jeg spiser på www.vektklubben.no Blir veldig bevisst på hva man dytter i seg da [:)]

Koster ikke det penger?

nei ikek grethe roedes vektklubb

Back
Topp