Hvilke sko..

*Musti*

Forumet er livet
..skal jeg kjøpe til lillemor i morgen?
Joggeskoene har blitt for små og hun må ha nye sko NÅ..
Kan ikke vente til hun begynner med vintersko..
Det er jo enda tørrvær,så hadde ikke lyst å kjøpe cherrox til henne enda..
Tips?

Hva med noen skinnsko med litt for inni? Det har jeg kjøpt til gutten min nå. Synes joggesko blir litt for kalde nå utover, og er jo en stund til vinterskoa skal tas i bruk (håper jeg)

ORIGINAL: Siljemor_82

Hva med noen skinnsko med litt for inni? Det har jeg kjøpt til gutten min nå. Synes joggesko blir litt for kalde nå utover, og er jo en stund til vinterskoa skal tas i bruk (håper jeg)

Bilde? [:)]

Kanskje noen vanntette høstsko.
Ser ut som joggesko egentlig.... men veldig kjekt att de er vanntett nå som høstværet kommer for alvor.
Super fit, ecco og viking har iallefall slike.... vært fornøyd med alle de merkene, men kanskje mest med viking sine[:)]

Pris?
Har ikke så veldig lyst å bruke flere hundre kr på sko som hun bare kan bruke nå på høsten..og som er for små til våren [&o]

Viking og ecco og de typene der er jo veldig dyre. Kjøpte et sånt par i fjor og de kostet 700-800 kr og ble bare brukt i 4 uker[8|] Så nå fant jeg et par på din sko og de kostet 250. Var helt greie de også. Så tror disse kjedebutikkene har en del utvalg nå! Kanskje ikke like bra som de andre, men de skal jo ikke brukes lenge! Satser heller på å kjøpe noen skikkelige vintersko!

ORIGINAL: Siljemor_82

Viking og ecco og de typene der er jo veldig dyre. Kjøpte et sånt par i fjor og de kostet 700-800 kr og ble bare brukt i 4 uker[8|] Så nå fant jeg et par på din sko og de kostet 250. Var helt greie de også. Så tror disse kjedebutikkene har en del utvalg nå! Kanskje ikke like bra som de andre, men de skal jo ikke brukes lenge! Satser heller på å kjøpe noen skikkelige vintersko!

Thanx! Da skal jeg innom Din sko i morgen [;)]

ORIGINAL: *Musti*

Pris?
Har ikke så veldig lyst å bruke flere hundre kr på sko som hun bare kan bruke nå på høsten..og som er for små til våren [&o]

Skofus har noen som koster 399,-
Vet ikke om de er vanntett, men de er iallefall vannavstøtende. Er vel skoringen som har de.
Ecco, viking og super fit koster 5-7 00 kr... dyre desverre[&o]

ORIGINAL: funny_bunny

Pris?

Vet ikke om de er vanntett, men de er iallefall vannavstøtende. Er vel skoringen som har de.

Så nettopp på de på nettet [;)] Gjør ikke noe om de ikke er vanntette..skal bare brukes nå i tørrværet.. Om det regner,har hun støvler [;)] 

ORIGINAL: funny_bunny

Pris?

Så nettopp på de på nettet [;)] Gjør ikke noe om de ikke er vanntette..skal bare brukes nå i tørrværet.. Om det regner,har hun støvler [;)] 

Så igjennom skoringen sine sider nå jeg og... og de har vanntette til 350,- også[:D][;)] Løp og kjøp[8D]
Jeg syntes iallefall det er gull verdt att de er vanntette... mine barn har iallefall en magnetisk tiltrekking til alt av dammer[8D]

Back
Topp