hvilke sko i barnehage?

miss piggy

Gift med forumet
hei!

Jeg har ei jente som begynner i barnehage nå om 10 dager, og jeg sitter å funderer på dette med sko og annet fottøy..

Hva har dere av fottøy i barnehagen?
hvilke merker?
fornøyde/ikke fornøyde?

kjøper viking sko til barna og er veldig fornøyd.

Her har de hatt timberland joggesko og i overgansksko(de er litt høyere en joggesko og ofte gortex eller skin) Årsaken er at det blir fort kjølig i være og da er det ofte joggesko ikke holder
Gumistøvler har vi brukt enten skofus eller trentor
vintersko har vi bort stort sett viking eller sorell,

før de gikk ordentelig brukte de stonz

takk for svar! skal ned til byen å se om jeg finner noen goretex sko tror jeg, har ett par gode ecco sko hun bruker og skal kjøpe ett par til når hu vokser utav de.

tar gjerne imot flere tips :)

Vi har Viking vanlig joggesko, Timberland overgangssko, det er ltit goretex i dem og funker supert i bhg. Viking støvler sitter her perfekt. Også på vinteren har han Viking vintersko, Cherrox har han ikke hatt da jeg synes de er tunge og fæle.. :P

Men både Viking, Ecco, Timberland osv er gode sko! :) Sko er noe av det vi har lagt mye penger i, og det er verd det :) Pass på så de ikke er for store! =0) Du må uansett rene med å kjøpe noen par i løpet av barnehageårene.. :P

jeg bruker å kjøpe vikingsko, og er veldig fornøyd med de. 

Dere som har 1 åringer, kjøper dere støvler til dem? min går veldig bra inne og ute (med stonz), men støvler klarer han ikke gå skikkelig i..

Her går det bare i geox

bruker europris sko til 99kr joggesko, jeg kjøper ikke dyre joggesko til han for det er tre dager i bhg så er tuppen på de vekk.

men til vintersko har han cheroxs og så har han viking viter støvler som er kjempe bra =)

Av sandaler er jeg mest fornøyd med Geox, Superfit og Ecco.
Joggesko: Color Kids, Viking og Ponny
Gummistøvler: Viking og et par kjøpt på G-Sport
Vintersko: Ponny sympatex, Viking gore-tex

takk for svar alle sammen :) Da har jeg noe å gå ut i fra! ser veldig mange er fornøyde med viking blant annet! ble ikke noe skoshopping i dag for det ble litt seint, men drar nok ut i morra for å se.

Jeg vil gjerne svare som bhg.ansatt... Personlig så liker jeg ikke timberlandskoene noe særlig. De er vanskelige å ta av og på for barna, også for voksne. Tenker da på de med snøring og sånn strammesnøring hvis du skjønner. Jeg ville ha gått for viking eller noe lignenede (goretex selvfølgelig) med borrelås, da det er mye lettere for både barn og voksne å håndtere.

Selv har vi viking goretex-sko, nike og geox joggesko, og viking vintersko. Veldig fornøyd med alle de!:)

Back
Topp