Hvilke sko bruker dere?

kakemonster

Betatt av forumet
Ja, hvilke sko bruker dere? Jeg rekker knapt ned til knærna lenger, så jeg er ute etter tips til sko som er veldig lett å hoppe oppi, OG som er gode å gå i. Jeg har gått rundt i "uggs" ei stund nå, men får vondt i ryggen av de pga dårlige såler i skoa.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg får på meg vinterskoene mine fra timberland, og er veldig glad for det! Så vandrer rundt i de:) knyttingen er jo oppe på leggen og det passer bra:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Jeg bruker gummistøvler. Bruker mine andre sko(vintersko, støvletter og joggesko) men de er så "vanskelige" å få på seg, så det er bare til "spesielle" anledninger. Ut i søppla bruker jeg sommer tøy skoa mine(akkurat sluttet å gå på butikken med de da folk begynte å se rart på meg)

Joggesko... Håper det ikke kommer snø før mini dukker opp ;)

Ikke bare er det tungt (og nærmest umulig) å bøye seg for å ta på sko, nå begynner de fleste skoa å bli for trange også! Kjenner godt at beina begynner å hovne opp i løpet av dagene på jobb og skoa strammer. Sist graviditet måtte jeg låne meg et par i to nr større enn jeg bruker vanligvis - da var det tidlig høst og ballerinasko var genialt :)

Jeg får ikke på meg noe annet enn uggs, så jeg har ikke noe valg :P :P

Sendt fra iphone via bv forums app

Skohorn med langt skaft ❤️ Null stress med skoa, da ;)

Har et par adidas goretex-sko som jeg har brukt helt siden september. Bruker bare de, siden jeg kan trø de på meg uten å knyte noe. :p

Boots som jeg nesten bare tråkker rett oppi, må holde på flippen på hælen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skohorn <3

Har pakka ned alle skona eg har, utanom noken ankelhøge boots. Brukte joggesko, men så kom snøen (les: slapsen) til Bergen, og måtte pakke ned joggeskoa og. Har pakka ned alle sko pga flytting, så skal bli godt å finne dei fram igjen :)

Joggesko og vinter støvler, men finere støvler når jeg skal ut på festlighet, men da må samboer knyte for meg :P

Joggesko og faktisk ballerinasko (har vært heldig med lite snø i Oslo)

Høye timberlabdstøvletter med snøring.. Men jeg trer de bare på. Det er nok til å få kynnere og halsbrann, bare dét :-P

Sniker fra April jeg. Har en utfordring med at det å bøye meg gjorde at jeg gulpet, samt jeg prøvde å tenke frem i tid til når jeg sier farvel til tærne mine.
Har kjøpt noen sko på xxl som jeg bare har knytet løst en gang.
Men om du har brede føtter fra før, og nå hovnet opp i tillegg, er nok ikke disse noen nytte.
Timerlands er ikke noe for meg, da jeg har bøffe legger fra før, i tillegg til at de nå har hovnet opp no hinsides.

Link til skoene: http://www.xxl.no/Root/Sko/Damesko/...-Natural,-vinterstøvel-dame/p/1089732_1_Style

Back
Topp