Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Azoria
ORIGINAL: Meieriet
Jeg takler ikke å være alene med eldre menn... Det har sine grunner... [&o]
hva regner du som eldre menn??
[8D]
+/- 60 ish...
Jeg takler ikke å være alene med eldre menn... Det har sine grunner... [&o]
hva regner du som eldre menn??
[8D]
+/- 60 ish...
hehe - lurte litt på om jeg bor med en "eldre mann" - men det gjør jeg da altså ikke. Heldigvis!! [:D]
jeg synes det er kleint å høre foreldra mine klaske og puste og pese og stønne gjennom veggene
(mhm - det er suuuperlytt i huset til mamma og pappa!!! [&:][&:])
misforstå meg rett, jeg synes det er bra at de har det fint sammen fremdeles, på den måten også. Men jeg trenger da ikke høre lydene likevel...
jeg synes det er kleint å høre foreldra mine klaske og puste og pese og stønne gjennom veggene
(mhm - det er suuuperlytt i huset til mamma og pappa!!! )
misforstå meg rett, jeg synes det er bra at de har det fint sammen fremdeles, på den måten også. Men jeg trenger da ikke høre lydene likevel...
ORIGINAL: Auliana
Vel....det er å prate med noen som husker deg, men du ikke overhodet klarer å huske navn eller hvor du har vedkommende fra..