Hvilke sanger liker de?

Sonja Borge

Gift med forumet
Det var morsomt å lese i den "pratetråden" om de som kunne synge litt på sanger. Ble litt inspirert til å spørre om hvilke sanger barna deres liker best.

Her er favorittene:

Ro, ro, ro din båt. (Eller lo, lo, lo båt som den heter hos oss. [:D] )
Postmann Pat
Haba Haba

Han kan å hyle/vræle sangen til titteiene på drømmehagen..hehe..og bevegelser til "hjulene på bussen", og "Er du veldig glad å vet det.."[:)]

Historien om de tre små fisk
Jeg gikk en tur på stien
Mummisangen
Og ro, ro ro din båt (tredje verset er gøyest, når vi skal brøle som en løve;)

Foreløpig kun bæ, bæ lille lam [:)] Er den eneste hun prøver å synge selv, men ellers å elsker hun all slags musikk.

lille petter edderkopp
apekatten bongo bongo
med krøllete hale (den om grisen)
lille olle bolle

[:D]

lille petter edderkopp ( og selvfølgelig med alle bevegelsene)[8D]
klappe søte
når trollmor har lagt sine 11 små troll
bjørnen sover

det er de hun synger.. eller prøver å synge..

ellers er hun kjempe glad i det meste! blackeyed peas -boom boom pow hører vi på HVER gang vi kjører bil. og det har vi gjort siden vi kjørte til førde i juli[&:][&:]
var så sinnsykt lei den en periode at jeg ble gaaaal! nå hører jeg den ikke lenger.. hun sitter i baksete og sier: mamma, boom boom... boom boom og hyyyyler om hun ikke får høre den![8|]

Alt av sanger er veldig morro, sitter bare å sier mer, mer, når jeg er ferdig, men veldig gla i en vi lærte på babysvømminga,klappe klappe søte, dyppe dem i fløte, først i sukker så i vann, så kommer Leah hoppende frem, å klappe klappe søte.

Hun synger litt selv, da synger bade, bade, bade, bade, har en skikkelig tone å liksom..

ORIGINAL: *Plomma*

ORIGINAL: Merri24

Historien om de tre små fisk
Jeg gikk en tur på stien
Mummisangen
Og ro, ro ro din båt (tredje verset er gøyest, når vi skal brøle som en løve;)

3. vers?
trodde det bare var ett.
kan du synge de andre versene for meg?[;)]

Det trodde jeg og, men så fikk vi en bok i go'boken med tre vers og tegninger i;)

Gyng gyng gyng din båt, nedover en bekk
Hvis du ser en krokodille, skrik og jag den vekk

Ro ro ro din båt, snart går vi i land
Hvis du ser en løve må du brøle alt du kan

Julie har ikke tid til å høre/ synge sanger[8D] Prøver med sanger med bevegelser o.l, men eneste hun bryr seg LITT om avogtil er lille petter edderkopp. Da gjør hun noen av bevegelsene.

Men hun liker at vi synger for maten "det var mat på bordet da vi kom" heter sangen[:D]

Back
Topp