Hvilke prosjekter har du/hadde du under svangerskapet?

Ejlis

Ejlis :)
Jeg tok en graviditetstest i dag og den var positiv,vi har prøvd en god stund så lykken var stor :) <3 Den første tanken som slo meg var at jeg måtte hekle babyvotter,startet å lete etter den perfekte oppskriften på et vognteppe osv osv.. Er det flere som har det slik,kanskje man kan dele forskjellige gode ideer til baby prosjekter:)

Jeg broderte et babybilde. Jenta mi er 2,5 år og det har enda ikke kommet opp på veggen.... Neste gang, om det blir noen neste gang, så vil jeg ha et skikkelig prosjekt som skal gjennomføres! :)

Jeg har faktisk tenkt mange ganger at om jeg skulle ha en til så ville jeg lage stellebordet selv :) Sånn at jeg får det akkurat slik jeg vil :)

Prosjekt og prosjekt, fru blom, men hele rommet til prinsen måtte fikses. Det fikk virkelig dagene til å gå med oppussing og små dekorasjonsprosjekter. Han har hjemmelaget uro over senga si og så har jeg laget navnet hans i store bokstaver på ei hylle :P

En hjemmelaget uro hørtes koslig ut,kanskje jeg prøver meg på det :) Jeg lærte meg å hekle i forrige svangerskap,ingen i familien min kan det så jeg lærte rett og slett av youtube ;) kjempe enkelt når lyspæren endelig tennes i hode etter å ha kranglet med heklekroken i x antall timer :)

De var knallfine Rustad90 :) Strikking er jeg enda litt nybegynner på,men øving gjør mester ;)

Jeg skal snart starte på prosjekt lage mamma og baby rom. og så skal jeg lage viking baby klær hehe

Jeg strikker babyteppe!:) er ikke så flink til å strikke, så det tar lang tid! Strikker bare vanlig fram og tilbake, ikke noe mønster. Men litt gøy med noe jeg har laget selv!:)
Skulle ønske jeg var ferdig til lillegutt kommer, men slik jeg ligger an nå så blir jeg ikke det!:P

Er heller ikke noe reser på den strikkinga,men rent glattstrikk og et litt enkelt mønster klarer jeg :) Når har du termin?

Lærte meg å hekle i første svangerskap, ble noen vogntepper og en haug med luer! Så var det oppussing av barnerom, og pynt. Nå har jeg lært meg litt strikking, men ikke mye. Ellers vil jeg lage uro etterhvert, og stellebord var jo genialt!

Skulle ønske jeg kunne strikke... Jeg har sydd litt i mine svangerskap. Siste var sengehimmel. Men den var ikke til lillebror. Den var til storesøs som skulle på eget rom :)

En hjemmelaget uro hørtes koslig ut,kanskje jeg prøver meg på det :) Jeg lærte meg å hekle i forrige svangerskap,ingen i familien min kan det så jeg lærte rett og slett av youtube ;) kjempe enkelt når lyspæren endelig tennes i hode etter å ha kranglet med heklekroken i x antall timer :)
Blir nok en del YouTube her og:p

Blir nok en del YouTube her og:p
Hehe :) Youtube var en genial læremester og jeg kunne bruke så lang tid jeg bare ville :) Takk gud for fryse og spoleknapp ;) Det ligger jo uendelig mange tutorials der så man blir guidet gjennom hele greia :)

Last edited:
Lærte meg å hekle i første svangerskap, ble noen vogntepper og en haug med luer! Så var det oppussing av barnerom, og pynt. Nå har jeg lært meg litt strikking, men ikke mye. Ellers vil jeg lage uro etterhvert, og stellebord var jo genialt!
Du hadde jo mye å henge fingrene i ser jeg :) Ja et egen designet stellebord må jo være ganske handy :) Klarer aldri finne et som har hyllene eller løsningene jeg har i hodet :P

Høres bra ut! Må komme meg ut å få kjøpt utstyr og garn. Tror jeg skal høre hva de anbefaler til en nybegynner :p

Skulle ønske jeg kunne strikke... Jeg har sydd litt i mine svangerskap. Siste var sengehimmel. Men den var ikke til lillebror. Den var til storesøs som skulle på eget rom :)
Alle i min familie kan strikke,men ikke hekle.. jeg er det totalt motsatte.. rent glattstrikk og litt mønster går greit,men ikke noe mer avansert. Som jeg kommenterte til en annen her,youtube er den beste læremester. Ingen har klart å få meg til å forstå disse handarbeidsgreiene,men youtube klarte :) Prøv det! :)

Back
Topp