Hvilke planer har dere på 17 mai?

Nei, det orker jeg ikke :p skal slappe av og kose meg :)

Må ut med den kommende storebroren :) Så får vi middagsgjester. Koselig med 17. mai syns jeg!

Ja, det må jeg:). Skal se på kommende storebror gå i tog og være litt på arrangement på skolen:)

Blir nok å slappe av hjemme oss tre:) mulig vi skal innom til noen venner og vise henne fram ( er invitert til brunsj). :)

Her kommer svigerforeldrene mine på besøk så jeg, de og ungene skal gå i tog og være med på skolen før vi går hjem og spiser koldtbord og pavlova :) Håper mannen får kommet hjem fra jobb også, men er litt usikker :/

Vi skal grille med hele familien :)

Hadde tenkt å holde meg hjemme og slappe mest mulig av. MEN så gikk vannet i dag tidlig, og om ikke riene tar seg opp så settes fødselen i gang i morgen tidlig. Så planen for 17.mai er endret. Vi tilbringer nok den dagen på sykehuset :D ;)

Hadde tenkt å holde meg hjemme og slappe mest mulig av. MEN så gikk vannet i dag tidlig, og om ikke riene tar seg opp så settes fødselen i gang i morgen tidlig. Så planen for 17.mai er endret. Vi tilbringer nok den dagen på sykehuset :D ;)
Masse lykke til:D

Lykke til :D

Slapper av hjemme på formiddag, før vi samles med en god gjeng og har tradisjonell 17.maiopplegg med boder, isspising, grilling etc:) Pleide å stikke til byn før jeg fikk barn, men tror det blir for folksomt for de når de fortsatt er relativt små(3,5, 1,5 og 2 uker) ;)

Storesøster skal ut å gå i tog, så skal ut en tur å se på ho. I tillegg blir det en tur i hallen. Spise is og kake slik at ho får en fin dag. Resten av dagen blir rolig. Ikke meldt det beste rett her i nord, så blir minst mulig ute og mesterlig inne.

Ha en fin 17.mai

Jeg syns 17. mai er artig - men i dag er det litt slitsomt :p

Har utruleg lyst te byn, men kroppen sier stopp! Så blir middag hos svigers. Og kanskje en tur å se på fyrverkerie ikveld :-)

Ingen andre enn å grille hje
Hahaha, jeg har aldri zoomet inn på profilbildet ditt før! Det var festlig, og utenom at jeg kunne glemme å få plass i bunaden, var det omtrent sånn det føltes idag!:p

For å si det sånn, prøvde ikke å få på meg min i går. Skjorta hadde vel neppe dekka puppene en gang. Fant et bilde fra i fjor på Facebook, og fikk sånn umiddelbar "jøss så tynn jeg var der" følelse, ikke minst i ansiktet!!! Får bare håpe den passer i dåpen ;)

Back
Topp