Hvilke planer har dere for dagen?

Jeg skal møte ei venninde snart, så må snart komme meg på badet[;)]
etter det skal jeg møte min kjære og vi skal se på litt diverse i butikkene..
så skal vi hjem å begynne på middagen og hente mini![:)]
Så håper jeg at vi kan komme oss en tur ut i ettermiddag også![:)]

her skal jeg slappe av til jeg skal på jobb,,er barnevakt for en søt liten hund..så vi skal kose oss...kanskje en tur på besøk..

Jeg har fri i dag og snuppa har legetime kl 14 så hu har fått være hjemme fra barnehagen, så vi har sovi lenge og sett en film. Så nå ska vi snart komme oss på badet og en liten tur te byn føre legen. Så ska snuppa sove hos farmoren i dag og jeg ska fortsette på tattoo`n min[:D]

Skal begynne å flytte idag!!! [:)]

Legen klokka 11, nav rett etter på, så kjører jeg rett på trening, så er det hjem og støvsuge og rydde før jeg hiver meg i dusjen, så skal jeg hente småen i bhg, lage middag, spille stigespill med sønnen min evt noe annet vist han vil det, pusse tenner og stelle guttungen før senga, lese for han, stryke han over håret til han slapper av, så skal jeg sitte i sofan resten av kvelden og glo på TV eller sitte med labtopen i fanget.[8D][:D]

jeg har fått omgansgsyke, så jeg skal løpe skytteltrafikk mellom senga og do idag.[&:]

Ta en del telefoner
Vake og henge opp tøy
Rydde i papirene mine
Et møte kl 13
Prøve å få vaska badet, eller sortert klær[:-]
Hente ungene
Leke med de mens gubben lager middag.
Spise middag
Leke litt mere
Legge minsten
Se på barnetv eller pussle med størsta
Legge størsta
Slappe av i sofaen.

Jeg vasker klær.. Så skal jeg sparkle veggene på rommet vi akkurat har bygget til minste jenta.. håper jeg får det til[:)]

Slappe av med ungene, litt husarbeid, dusje og på jobb kl 16.

[:)]Har levert minsten i barnehagen,nå er det sløøøøving en time eller to,før jeg gjør litt husarbeid. Eldstemann er syk,så litt omsorg og pleie til ham må vel også til.[;)] Så er det henting i barnehage,middag og leking etterpå. En vanlig dag med andre ord.

er hjemme helt aleine. Da barna er i barnehage og på skolen. 

Så har rydda å vaska klær. rydda på kjøkkenet, satt brød deig  å nå når den hever skal jeg gå å legge meg å å kvile foten litt å lese litt.

s bake opp brøda å ut i sola å nyte den menst jeg rydder vekk litt ute møbler..

så lage middag å hente barn..

posten, ikea og møbelringen. venter på oppgjør for hussalg som skulle komme sist mandag så vi får se hvor mye shopping det blir!

Har fri i dag fra jobb. Foreløpig har jeg trent og gjort noe husarbeid. Snart skal det skrives litt på eksamensoppgaven min men føsrt liss sløving med bv.

Back
Topp