Hvilke plagg liker du best til nyfødt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvilke plagg liker du best til den nyfødte babyen? Er det noen plagg som er mer praktisk å bruke enn andre?
 
omslagsbody og strømpebukse :p
 
omslagsbody og strømpebukse :p

jeg synes derimot aldri det har vært noe problem med vanlig body til nyfødte.. haha.. og liker ikke at hverken baby eller større barn går bare i strømpebukse ;) så jeg har alltid valgt body og bukse framfor body og strømpebukse ;)
Snedig hvor ulik folk er ifht påkledning av de minste - mange ulike preferanser :)
 
jeg synes derimot aldri det har vært noe problem med vanlig body til nyfødte.. haha.. og liker ikke at hverken baby eller større barn går bare i strømpebukse ;) så jeg har alltid valgt body og bukse framfor body og strømpebukse ;)
Snedig hvor ulik folk er ifht påkledning av de minste - mange ulike preferanser :)
Og det kan forandre seg fra barn til barn også:p
Jeg likte body og strømpebukse til eldste, og elsket slike sparkebukser (altså heldrakt med fot). Mens med minsten likte jeg best body med bukser og sokker, og kunne ikke fordra sparkebukse :hilarious:
 
Og det kan forandre seg fra barn til barn også:p
Jeg likte body og strømpebukse til eldste, og elsket slike sparkebukser (altså heldrakt med fot). Mens med minsten likte jeg best body med bukser og sokker, og kunne ikke fordra sparkebukse :hilarious:
Hehe ja det kan endre seg naturligvis ;) men jeg var ganske lik på begge mine, så kjøper nok inn like typer klær til minstemor ;) mye er arvet også, så lite valg ;) hehe
 
Ull omslagsbody og strømpebukse
Bloom kosepose
 
Hehe ja det kan endre seg naturligvis ;) men jeg var ganske lik på begge mine, så kjøper nok inn like typer klær til minstemor ;) mye er arvet også, så lite valg ;) hehe
Ungene her har arvet mye fra ungene til min søster, det meste er blitt brukt :) eneste tingen jeg har mislikt til begge når de var nyfødte, det er ting med hette på:p
 
Last edited:
Vanlig body og leggings/joggebukse.

strømpebukse og omslagsbody var hat for alle :p
 
Omslagsbody, bukse og sokker:)
 
Ungene her har arvet mye fra ungene til min søster, det meste er blitt brukt :) eneste tingen jeg har mislikt til begge når de var nyfødte, det er ting med hette på:p
Arver bare etter storesøster her ;) jeg hadde faktisk endel med hette til storebroren og jeg opplevde det ikke som upraktisk. Men hadde det ikke til storesøster ;)
 
Arver bare etter storesøster her ;) jeg hadde faktisk endel med hette til storebroren og jeg opplevde det ikke som upraktisk. Men hadde det ikke til storesøster ;)
Jeg følte at den måtte være på når babyene lå, ellers ble det en stor klump bak i nakken :p men det er som med alt annet, forskjellig smak, er jo en grunn for at alle plaggene finnes :D
 
Jeg følte at den måtte være på når babyene lå, ellers ble det en stor klump bak i nakken :p men det er som med alt annet, forskjellig smak, er jo en grunn for at alle plaggene finnes :D
Ja altså størstemann e snart 11, så husker ikke hvordsn jeg løste det med hette...haha.. men jeg brukte det endel så kan ikke ha vært så plagsomt ;) men enig i det du skriver, så kjøpte det ikke til nestemann som kom 6,5 år etter ;)
 
Omslagsbody/ heldrakt, bukse og sokker. Brukt lite strømpebukser
 
Kun heldrakt i ull første mnd. Enkel å ta av og på, ingenting som strammet ved navleområdet. I tillegg var det kjekt med ull i tilfelle baby gulpet mens jeg sov på natten. Da tørker det fort når det er ull, og baby risikerer ikke bli våt og kald.
 
Behagelige myke klær. Likte godt omslagsboddy og stømpebukse/sparkebukse kobo i starten eventuelt heldrakt/pysj.

foretrakk bomull i starten da jenta ble så klam og fikk vatmeutslett av ull.
 
Omslagsbody og bukser med fot eller pysj heldress m/fot. Fordelen med body er at ved mye gulp så kan man bare skifte den og ikke hele dressen. Brukte også små siklesmekker til nr 3 som gulpet MYE da slapp jeg ofte å bytte body kun smekke.
 
Omslagsbody! Og myke , tøyelige klær
 
Omslagsbody i ull helst med lange armer og heldresser, sparkebukser og kan til nød gå for nattdrakter men savner bein på dem, da snipp alltid skal sparke av seg sokkene sine.
 
Back
Topp