Hvilke plager

Hva med fødemaset kåbbåi :-D

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Ja :-) det skal bli deilig å bli kvitt ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sier meg enig i halsbrannen!! Og det å kunne føle seg litt mer lett på tå. Er ekstremt trøtt nå om dagen men det tar seg vel ikke opp etter fødsel og nattamming akkurat..;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Å kunne gå på do igjen! Å få tilbake kroppen min sånn at jeg kan gå lange turer, trene og løpe igjen :) ellers så skal det bli godt å ikke få kramper om jeg sitter eller går "feil" og at ilingene i beina blir borte..

Sittevondtene gleder jeg meg til å bli kvitt (får vondt i musklene under BH'en når jeg sitter og har vært veldig plaget av det siste halvdel av svangerskapet). Å kunne reise seg/sette seg opp/snu seg fort uten å få tak i magen/kynnere. Halsbrann. Pustebesvær. Krefter til å kunne stå oppreist lenger av gangen :p Svimling. Kvalme. Hyperemesisen er jeg heldigvis vært kvitt de to siste månedene, men regner med å få igjen under fødselen :p

Jeg bare gleder meg generelt til å ikke være gravid mer. :p syns alt har vært vanskelig og tungt detta svangerskapet. At nå sitter jeg bare å griner om dagen av at jeg vil bli ferdig, helt utmatta, ingen matlyst. Mannen bekymrer seg for at jeg er deprimert osv. Vet hvor fantastisk premie jeg får, men nå vil jeg bare bli ferdig!

Glemte å nevne at jeg gleder meg til å bli kvitt åreknutene som jeg har oppetter hele foten og underlivet. Har til og med fått de i mellomkjøttet, så ser virkelig ikke frem til å føde med de der:p

Bekkenløsningen! Gleder meg til å gå normalt igjen!

Halsbrann, vonde kynnere, stølhet og ømhet her og der..

Jeg gleder meg til bakkenløsningen blir borte slik at jeg klarer å gå ordentlig igjen.Det blir fint.
Jeg gleder meg til og få ut drenet/kateteret som jeg har sittende i nyren bak i ryggen. Det blir helt drøyt fint!!

Last edited:
Det er vel ikke noe plage, men jeg gleder meg veldig til å kunne barbere meg igjen! Fikk brev ved oul om at man ikke skulle barbere seg de to siste mnd før fødsel og jeg er lei av de lange hårene hehe.. Begynte å barbere meg for 15 år siden tror jeg og er ikke vant med luggingen og alle hårene. :P

Back
Topp