Hvilke plager har du?

33+4
- Konstant trøtt
- Kramper i beina om natten
- Tidsvis halsbrann
- Begynt å få bekkenplager (Vondt mellom beina, der som rumpe, lår og alt møtes)
- stråling og vondt innimellom når han beveger seg ani symfysen. Dette blir forverret viss jeg er selv aktiv og får mer vondt.
- Forstoppa

30+1
-Mye kynnere! Natt som dag.
-Sover veldig dårlig, så sliten og trøtt store deler av dagen.

Ellers kan jeg vel ikke klage egentlig.

Hvor skal jeg begynne.. sliter med å holde humøret oppe om dagen :( liker det ikke! Vondt bekken som skriker når jeg snur meg i senga om natten, tungt å bevege seg, trøtt hele tiden siden jeg våkner en gang i timen om natten og er våken minst 10min før jeg sovner igjen, slitsomme sammentrekninger innimellom.. tror kanskje det er den søvnen som sliter på humøret da, og at kroppen er så vond hver gang jeg våkner. Veldig glad tvillingene ikke kom for to uker siden når jeg ble innlagt, men nå sliter jeg med å ikke bare ønske at dem skal komme snart..

Føler sånn med deg... [emoji171]

32+5
Hovne bein og litt ødem ellers i kroppen.
Fotsvette..
Halsbrann til tider.
Tungt å puste pga magen er så stor nå.
Tendenser til løs mage.
Tung, stor mage.
Forkjølelse som aldri tar slutt og gir enda flere plager: vondt i halsen, tett i nese/bihuler, skikkelig dårlig søvn, hoste, neseblod, andpustenhet, magestrekk.

Last edited:
Vet ikke om jeg skal le eller gråte av beina mine nå! Herregud noe så forferdelig :p glad jeg ikke skal i noen sandaler eller noe nå :p

32+2
Hoven og øm nedentil, litt vondt å reise seg raskt og sette seg :p Merkelige greier!
Ellers litt halsbrann, og av og til så treffer bøllefrøet sinnsykt godt når h'n sparker.

Men langt i fra uutholdelig det her altså!!!

31+2
-Kvalme og oppkast siden uke 6/7 som ikke gir seg
-Halsbrann, vondt i mellomgulvet og tungt å puste når jeg ikke kaster opp
-Masse kynnere med en gang jeg beveger meg, og i det siste en del når jeg er i ro eller sover
-Krampe/uroligheter i leggene

Idag har jeg beste dagen på flere uker, håper det holder seg noen dager ihvertfall :)

Bekkenløsning både i symfysen og bak
Bekkenlåsning
Sure oppstøt
Tungpustet
Sover dårligere enn før.

Hadde jeg bare kunnet løpe, så :hilarious::hilarious:

Haha, ja, du sier noe. :wideyed: Det funker jo ikke :banghead: Det irriterer meg at det går så opp og ned. Jeg skulle betalt litt bare for å slippe så mye vondt i symfysen, for det er så himla mye verre enn da jeg hadde vondt bak.

Halsbrann og nedpress er det som topper lista i disse dager

Haha, ja, du sier noe. :wideyed: Det funker jo ikke :banghead: Det irriterer meg at det går så opp og ned. Jeg skulle betalt litt bare for å slippe så mye vondt i symfysen, for det er så himla mye verre enn da jeg hadde vondt bak.
Hos meg varierer det hvor jeg har vondt. Får vondt I begge sider og symfysen, men ikke samtidig :(

Owahh, restless legs! Fy fader, ikke akkurat vondt, men dæven så ubehagelig! Sliter med å sove nå..

Back
Topp