Hvilke "plager" har du for tiden??

Kvalmen kommer og går, men har avtatt noe de siste par ukene heldigvis. Veldig oppblåst, og kan fint legge meg kl. 20 om kvelden :wideyed:

Veldig oppblåst! Føler meg som en sprengklar heliumballong når jeg er på jobb feks, og ikke får ..sluppet det ut:smiley-ashamed008
Også er jeg veldig trøtt. Jeg som egentlig er B-menneske, er helt skutt i 21 tiden!

Fikk så syyyyykt vondt i et belte over nederst i magen i dag at jeg måtte sette meg i fosterstilling på gulvet mens jeg satt og jamra auau. Vondeste jeg har vært borti på en stund!!! Satt på sengekanten, reiste meg opp og smerta pang til. Livmora eller noe som strakk seg må det ha vært. Guri altså [emoji23]

Jeg er veldig sliten. Blir lett svimmel hvis jeg beveger meg for fort, kjenner det i ryggen hele tiden og i bekkenet hvis jeg går for mye. Pluss jeg har begynt å se dårligere, mulig linsene må justeres litt Men kvalmen er heldigvis over

Verdens værste kvalme kom i dag, føler spy kula kommer rundt hjørnet helle tida nå.

Ømme bryster, trøtt, fort sliten

Her har kvalmen kommet nå som den egentlig skal avta. 12+0 i dag og har vært veldig kvalm de siste dagene. Håper det forsvinner like fort som det kom. Ellers har jeg et ekstremt søvnbehov og merker at full jobb og to små hjemme er litt i meste laget akkurat nå[emoji52]

14+0:Uggenheten har gitt seg, trøttheten er mye mindre fremtredende, men har vondt i bekkenet :(

Jeg er kvalm, kaster opp om morgenen, sliter med forkjølelse/bihulebetennelse som ikke gir seg. Har også fått en del luft i magen og lite matlyst. Brystene har vokst, men heldigvis er ikke brystvortene like såre lenger (takk og lov!!)

Uke 11+4: Jeg er kvalm og uggen gjerne samtidig som jeg er sulten.. Men spiser jeg blir jeg mer kvalm! Ellers er symptomene Hodepine, trøtt, fortere sliten, andpusten, ømme bryster, oppblåst og denne evige rapingen!:wtf: Det er så slitsomt og ikke hjelper det på kvalmen heller akkurat..:confused:

Back
Topp