Hvilke "plager" har du for tiden??

Bkno6876582

Blir kjent med forumet
Jeg er i uke 11 og kvalmen har avtatt litt men djises så mye luft i magen??:o d bobler å bobler å smeller inni der[emoji28] i tilegg kjenner jeg masse ligamentsmerter:)

Haha mye luft her også, ikke så mye kvalme lenger, men det er vell siden jeg spiser hele tiden [emoji13] med en gang jeg er litt sulten blir jeg kvalmen.
Og super trøtt, var på foreldremøte på skolen i går, felles for hele skolen, og jeg duppet av flere ganger under møte, varte fra 19.00 til 21.15 så det dro ut [emoji45]

Jeg er sykt kvalm! Har vært det en uke nå. Bare spyr å spyt på kvelden og i dag begynnte det fader meg nå på morran!! Blir helt utslitt. Godt guttungen er i BHG så jeg kan slappe av hjemme. Huset står på hue, men det får bare gå :(

Jeg får noen bølger av kvalme innimellom, men ellers er det veldig lite som tyder på at jeg er gravid. Veldig glad for å ha sett Knøttet på ultralyd i helga, ellers tror jeg det hadde blitt noen flere bekymringer. Føler meg i altfor god form [emoji14]
Det har nok sikkert noe med gjøre at jeg ikke gjør noe som helst denne uka da... Kan sove så lenge jeg vil og spise når det passer meg, og ligger egentlig bare på sofaen og er lat 24/7 [emoji14]

Bølger av kvalme her og, følelse av å være utslitt og klarer å regulere ting til en viss grad hvis jeg bare ligger på sofaen [emoji51]

Innimellom sykt trøtt, ellers har bekkenet begynt å krangle [emoji22] Det er verst.

Jeg er litt morgenkvalm, men så fort jeg får kastet opp litt så er jeg i kjempefin form. Ellers er jeg veeeeldig trøtt, spesielt på ettermiddagen. Så må si jeg har lite plager [emoji5][emoji1303]

Jeg er trøtt og sliten, sliter med skikkelige ligamentsmerter, bekkenplager og har nå de siste dagen begynt å kjenne litt stikking og klør i puppene[emoji12]

Forkjølet og snørrer noe voldsomt. Det tar over alt det andre [emoji14]

Fortsatt skikkelig kvalm, men trøttheten og det enorme søvnbehovet forsvant plutselig! :) Har isteden begynt å bli mye svimmel, så må plutselig sette meg ned i butikken eller hvor enn jeg er når det inntreffer... :meh:

Så syyyyykt trøtt! Altså. Hvor mange timer skal man sove??

Jeg er også såååå trøtt og gjesper hele tiden[emoji28][emoji28] å puppene er blitt megasvææære og tunge[emoji85]

Trøtt, tidvis mye kvalme med brekninger og de siste dagene en del hodepine. Om det ikke var for jobb og barn tror jeg betraktelig mye mer av døgnet hadde blitt tilbragt i sengen [emoji23][emoji85]

Trøtt, emosjonell...
Og her en natt våknet jeg av at jeg hadde kynnere :confused:

Trøtt, ligamentsmerter, kvalme som kommer og går, pluss ømme pupper (spesielt om natten). Ja, også veldig andpusten for ingenting.

Back
Topp