Hvilke navn vurderer dere?

Vi har funnet navn men holder det hemmelig til etter fødsel:):dummy1:
 
Vi og har funnet navn, som er hemmelig til fødsel :) liker naturnavn og litt sjeldne, unike navn, ikke viktig at det funker internasjonalt :)
 
Ikke bestemt oss, har en liste med forslag men hemmelig til prinsessen er født og vi har bestemt oss :). Vi vil ikke binde oss til ett bestemt navn før hun er født og vi har fått hilse på henne i tilfelle navnet ikke skulle passe. Men får mange spørsmål fra de rundt oss om vi har bestemt oss for navn ennå:)
 
Vi har kanskje funnet navn, men jeg mener vi må være åpne for å finne alternativer mens han mener det ikke trengs, det blir dette uansett:banghead: Han har så lett for å bestemme seg for første og beste, mens jeg vil vurdere flere alternativer. Slik er vi i alle våre valg:laughing002
 
Har to alternativer så langt. Men siden vi bommet helt med første og endte med et helt annet navn enn planlagt (fordi jeg følte at hun ikke passet til det navnet vi egentlig hadde valgt) så skal vi ikke bestemme noe før vi ser henne denne gangen :)
 
Vi har flere navn i tankene og nå har eg kommet innpå å oppkalle jentå etter mormoren til samboeren min. Men får vente å se når hun blir født :happy:
 
Vi venter en Isak♥️
 
Jada, joda.. Vi begynner vel å lande litt.. Men som flere her sier; vi må se an om det kler vesla først. Det jeg kan si er at det blir dobbeltnavn, hvor navn nr.2 er Sofie. Finner vi ikke et passende førstenavn, så blir det antakelig bare Sofie. Sofie er oppkallelse etter hennes tipp-oldemor, oldemor og meg. Men vi får se hva hun ser ut som ♥️
 
Jada, joda.. Vi begynner vel å lande litt.. Men som flere her sier; vi må se an om det kler vesla først. Det jeg kan si er at det blir dobbeltnavn, hvor navn nr.2 er Sofie. Finner vi ikke et passende førstenavn, så blir det antakelig bare Sofie. Sofie er oppkallelse etter hennes tipp-oldemor, oldemor og meg. Men vi får se hva hun ser ut som ♥️

Det er så fascinerende at man kan se om et navn passer eller ikke:D Vet om flere som har måttet finne nytt navn fordi det de hadde klart ikke passet babyen. Jeg tenker likt selv, at jeg må se henne først, men har tatt meg selv i å allerede kalle henne navnet jeg liker best i tankene mine:rolleyes:
 
Her begynner jeg å bli sikker på at det blir oppkalling værtfall, om hun passer til navnet og pappaen er enig i at navnet kler henne. :) for vår del blir det uansett et «gammeldags» navn, og ikke et toppmoderne navn som er på topplistene :)
 
Her venter vi en liten Gabriel ❤️ etter min farfar.
 
Jeg liker lange navn og mannen liker korte navn.. sååååå... fortsatt ikke enige her :p
 
Back
Topp