Hvilke navn vurderer dere til kommende Desemberbarn?

Elsker alle se tre du nevner. Hadde det ikke vært for at vi har noen i familien med Henriette og venninne som heter Rikke. Aldri hørt Hennika da :D :Heartbigred
Jaa. De er så fine. Det jentenavnet jeg har har jeg hatt på listen i masse år, men aldri fått brukt det. Til minste jenta mi så ble det tatt som mellomnavn til hennes tremenning rett før. Men de bruker ikke det navnet, bare fornavnet. Så nå skal vi ta det! Men det er så typisk at jeg nå begynne å vingle på det navnet jeg har ønsket i mange år!

Til gutt er det oppkalling, så det er bankers
 
Jaa. De er så fine. Det jentenavnet jeg har har jeg hatt på listen i masse år, men aldri fått brukt det. Til minste jenta mi så ble det tatt som mellomnavn til hennes tremenning rett før. Men de bruker ikke det navnet, bare fornavnet. Så nå skal vi ta det! Men det er så typisk at jeg nå begynne å vingle på det navnet jeg har ønsket i mange år!

Til gutt er det oppkalling, så det er bankers
Har også ett jentenavn jeg har holdt fast ved i mange år. Men plutselig blitt usikker på det :hilarious:
 
Midlertidige, ikke diskutert navn så mye enda:
Ajna
Azra
Sofia

Edvin



Har også noe lyst på Ajla, men føler det blir litt feil å bruke det da søsteren som dessverre ikke ble så gammel heter det..
 
Jaa. De er så fine. Det jentenavnet jeg har har jeg hatt på listen i masse år, men aldri fått brukt det. Til minste jenta mi så ble det tatt som mellomnavn til hennes tremenning rett før. Men de bruker ikke det navnet, bare fornavnet. Så nå skal vi ta det! Men det er så typisk at jeg nå begynne å vingle på det navnet jeg har ønsket i mange år!

Til gutt er det oppkalling, så det er bankers
Ikke sant.. Vi hadde et jentenavn sist som vi ønsket å bruke hvis det var jente, men ble gutt. Og nå hvis det skulle bli jente denne gang, så har vi plutselig blitt usikre. Vi har egentlig bestemt oss (i fellesskap siden mannen min ikke har vært enig i noen jeg gjerne kunne hatt :laughing002 ) at gutt skal oppkalles etter en i familien, og egentlig hvis det blir jente, så tar vi en jente-versjon av navnet. Men må ha to på topp i tilfelle:love017 men det blir nok oppkalling. så skulle det kommet noen jeg kjenner med samme navn før meg, så bryr jeg meg ikke siden det er godt bestemt på forhånd.
 
Midlertidige, ikke diskutert navn så mye enda:
Ajna
Azra
Sofia

Edvin



Har også noe lyst på Ajla, men føler det blir litt feil å bruke det da søsteren som dessverre ikke ble så gammel heter det..
Kanskje ta Ajla som mellomnavn? Hedre henne litt:Heartbigred
 
Jeg syns navn er så vanskelig :angelic: Har hatt mange navn jeg har likt opp gjennom, men ingen av disse fenger lenger. Jeg er fryktelig til å ombestemme meg, så dette kommer til å bli veldig vanskelig:laughing002
 
Ella om det blir jente og Melvin om det blir gutt
 
Her er våre :) Vi har vel egentlig bestemt navnet på begge kjønn og begge navn er på lista. 41FFD191-6D3C-415C-9E38-299ECD88D3F2.png
 
Back
Topp