Hvilke navn vurderer dere til kommende Desemberbarn?

Gullhår91

Forelsket i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Tenkte vi kunne lage en tråd for å dele navneforslag:D
Navn kan jo både være vanskelig og lett. Vi er enda litt usikre. Er navn jeg virkelig vil ha som ikke forloveden overhode ikke liker:rolleyes: Har færre forslag til gutt, men som jeg er mer sikker på. På jente er det ordentlig vanskelig synes jeg siden det er så mange fine:Heartbigred
Liker så godt Silas til gutt feks. Meeen det blir det ikke ifølge forloveden :happy118
 
Vi er fra to ulike land så vi ønsker et navn som kan utales enkelt i de fleste land så her er vår liste, mine absolutt favoritter er Max og Sia :)

Samuel
Charlie
Emmet
Max
Philipe
Mathias
Oliver

Sophia
Sia
Helle
Naja
Isabella
Helena
Naomi
 
Vi er fra to ulike land så vi ønsker et navn som kan utales enkelt i de fleste land så her er vår liste, mine absolutt favoritter er Max og Sia :)

Samuel
Charlie
Emmet
Max
Philipe
Mathias
Oliver

Sophia
Sia
Helle
Naja
Isabella
Helena
Naomi
Så utrolig fint Sia, Sophia og Samuel var! :D
 
Vi ønsker egentlig litt klassiske navn, ikke for uvanlige og som kan uttales på engelsk og norsk.
Foreløpig er MIN liste slik: :D:love7

Sophia
Selina
Andrea
Erika
Noelia
Nelia
Hennie
Elvine
Ariel
Ellinor
Anna
Ariella
Meline
Novalie
Kaisa

Liam
Silas
Gabriel
Erik
Andreas
Jonas

Så får vi bare vente og se hva vi lander på. Må sikkert ha er par alternativ til hver kjønn og se hva hen passer best til når hen er ute:D:Heartbigred
 
Det er min liste, langt i fra alle samboer er enig i
 

Vedlegg

  • 84E7F046-C43A-4D50-B9E5-C28843C5C768.png
    84E7F046-C43A-4D50-B9E5-C28843C5C768.png
    305,3 KB · Visninger: 113
Jenny
Jessica
Cornelia
Nelia

Jonathan
Jonas
Caspian

…Men det skal holdes hemmelig frem til fødsel :laughing002
 
Vi sliter ekstremt med guttenavn (har noen vi muligens liker), men har noen jentenavn vi begge liker. Barnet skal ha to fornavn, men navn nummer to skal holdes hemmelig til fødsel (grunnet oppkalling som skal være en overraskelse).

Andrea ❤️
Mia
Ida

Leonard
Henrik
Sondre
 
Kommer nok sikkert flere navn på lista ettervært.

Guttenavn:
Benjamin
William
Phillip
Victor

Jentenavn:
Victoria
Alma
Iben
 
Synes navn er så vanskelig! Har lastet ned appen våre babynavn, der kan du å partner sveipe på navn, og matche på de dere begge liker, som på tinder :laughing002
Oi den må jeg jo laste ned :laughing002
 
Anbefaler den! Artig måte å bli enig om navn :)
Jeg får ikke til å bare huke av på navn fra Norge i den appen. Da kommer ingen navn opp.. må liksom velge alle og swipe gjennom over 3000 navn :smiley-ashamed004 får du til å bare få opp de norske navnene?
 
Har egentlig bestemt navn til både gutt og jente. Men må synes jeg plutselig at Hennika, Henriette og Henrikke er fine :)
Elsker alle se tre du nevner. Hadde det ikke vært for at vi har noen i familien med Henriette og venninne som heter Rikke. Aldri hørt Hennika da :D :Heartbigred
 
Back
Topp